Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt wat je zegt. Maar voor wie de maatregel ook is, de koper zal er volgens mij wel de dupe van zijn.Het is dan ook een maatregel die in het leven is geroepen voor de banken en niet de consument. Dit lijkt me ook nooit zo gecommuniceerd te zijn.
Tuurlijk, maar dat zal dan waarschijnlijk niet meer vallen onder de gunstige voorwaarden van het hypothecaire krediet en/of afhankelijk zijn van hoeveel centjes de mama en de papa bij de bank in kwestie staan hebben. En dan gaan we ervan uit dat de schatter zich ook niet laat beïnvloeden door wat de ouders op de rekening staan hebben.Banken kunnen toch nog steeds meer lenen dan de 'marktwaarde' van de gefinancierde woning. Een deel van de hypotheek op een andere woning zetten of een borgstelling zijn zo gebeurd.
Tuurlijk, maar dat zal dan waarschijnlijk niet meer vallen onder de gunstige voorwaarden van het hypothecaire krediet en/of afhankelijk zijn van hoeveel centjes de mama en de papa bij de bank in kwestie staan hebben. En dan gaan we ervan uit dat de schatter zich ook niet laat beïnvloeden door wat de ouders op de rekening staan hebben.
Ochgottekes toch, stoute eddy heeft eens iets gezegd. Het was ten eerste op de nationale tv wat al een groot verschil is en ten tweede was ook daar de commotie volledig overdreven, net zoals er hier weer overdreven wordt over wat een of andere snotneus op twitter zet. Maar wat ga je er aan doen? Ze 6 bladzijden straf geven.op school? Ze een sanctie geven bij de vrtWat heeft het medium überhaupt daar mee te maken?
Als een publiek figuur seksistische en racistische prietpraat verkoopt maakt dat dan uit waar die dat doet?
Half het land in rep en roer omdat Eddy Demarez off screen wat foute "humor" verkoopt. Maar omdat Dewever openlijk racistische en seksistische bagger verkoopt dan moet dat genegeerd worden... omdat het op Twitter is?
Het gaat hier wel over iemand die al jaar en dag hét voorbeeld moet zijn voor onze jeugd, ik vind het daarom net eens zo belangrijk dat er aan die jeugd (en sommige media) die haar idealiseren een duidelijke boodschap mag komen dat dit soort discriminerende taal niet kan.
Zeker omdat al langer duidelijk is dat in delen van de de maatschappij (en vooral bij de jeugd) een beweging bezig is tegen blanken, mannen en alles wat in hun ogen leidt tot "privilege".
Eender welk publiek figuur, zeker iemand die een voorbeeldfunctie heeft voor onze jeugd, zou ook afgerekend worden op zulke uitspraken. Ik versta niet waarom dat wel ter sprake mag komen als zoiets off screen gezegd zou worden versus als het doelbewust, doordacht én openlijk neergeschreven wordt.
? Zeg het maar hoor. Kwestie van even veel commotie te moeten maken als bij eddy zeker? Om toch maar Anuna haar gezwets echt relevant te maken. Weet ge, het is niet omdat er een hoop volk overdreven reageert bij de ene zijde dat je daarom op dezelfde manier moet reageren wanneer er opeens wat discutabele uitspraken uit die hoek komen.Want dan moet ge mijn ogende ander niets verwijten als ge zelf ook zo'n korte teentjes hebt.Ochgottekes toch, stoute eddy heeft eens iets gezegd. Het was ten eerste op de nationale tv wat al een groot verschil is en ten tweede was ook daar de commotie volledig overdreven, net zoals er hier weer overdreven wordt over wat een of andere snotneus op twitter zet. Maar wat ga je er aan doen? Ze 6 bladzijden straf geven.op school? Ze een sanctie geven bij de vrt? Zeg het maar hoor. Kwestie van even veel commotie te moeten maken als bij eddy zeker? Om toch maar Anuna haar gezwets echt relevant te maken. Weet ge, het is niet omdat er een hoop volk overdreven reageert bij de ene zijde dat je daarom op dezelfde manier moet reageren wanneer er opeens wat discutabele uitspraken uit die hoek komen.Want dan moet ge mijn ogende ander niets verwijten als ge zelf ook zo'n korte teentjes hebt.
Ik vraag mij toch wel af of die nu echt zo'n voorbeeldfiguur is voor jongeren hoor. Uiteindelijk lijkt ze meer en meer in zo'n stereotype te vervallen (met deze laatste tweet al helemaal), en denk ik dat zelfs bij jongeren dat op weinig begrip kan rekenen.Als je niet inziet dat iemand met zulke impact bij jongeren best geen seksistische en racistische uitspraken doet en dat dus wel relevant is, dan mag dat hoor.
Ik vermoed dat dat in praktijk allemaal veel harder meevalt dan mensen denken. Ik denk dat de meeste jongeren Greta Thunberg misschien wel als voorbeeldfiguur zien, maar Anuna heeft bij velen al wel afgedaan door dit soort misplaatste comments.Ik vraag mij toch wel af of die nu echt zo'n voorbeeldfiguur is voor jongeren hoor. Uiteindelijk lijkt ze meer en meer in zo'n stereotype te vervallen (met deze laatste tweet al helemaal), en denk ik dat zelfs bij jongeren dat op weinig begrip kan rekenen.
TvG is dat ook niet denk ik zo. Maar toch is de kritiek immens als hij uitspraken doet in een gelijkaardig kaderIk vraag mij toch wel af of die nu echt zo'n voorbeeldfiguur is voor jongeren hoor. Uiteindelijk lijkt ze meer en meer in zo'n stereotype te vervallen (met deze laatste tweet al helemaal), en denk ik dat zelfs bij jongeren dat op weinig begrip kan rekenen.
Van Grieken is leider van de grootste of 2de grootste Vlaamse partij en bedreigde praktisch het hele lerarenkorps omdat ze aan linkse propaganda deden. Hier hebben we een jong ding, dat volgens mij weinig relevant is, dat een debiele tweet lanceerde over Gert Verhulst.TvG is dat ook niet denk ik zo. Maar toch is de kritiek immens als hij uitspraken doet in een gelijkaardig kader
Sorry, maar dit vind ik gewoon onzin. Vergelijk ze dan eens deftig. Ik reageer op dit statement van @kay-gell:Als jij met een argument afkomt van voorbeeldfiguur of niet om het gewicht van de uitspraken te minimaliseren, kan je de 2 gaan vergelijken ja
Dat lijkt me gewoon nogal overtrokken, dat kind werd op Pukkelpop enkele jaren terug al uitgejouwd.Het gaat hier wel over iemand die al jaar en dag hét voorbeeld moet zijn voor onze jeugd, ik vind het daarom net eens zo belangrijk dat er aan die jeugd (en sommige media) die haar idealiseren een duidelijke boodschap mag komen dat dit soort discriminerende taal niet kan.
Voor alle duidelijkheid, dat is niet wat hij zei in zijn statement hij. Ze gingen de linkse leerkrachten terugpakken. Dat is niet hetzelfde als we gaan alle leerkrachten terugpakken omdat ze links zijn.Van Grieken is leider van de grootste of 2de grootste Vlaamse partij en bedreigde praktisch het hele lerarenkorps omdat ze aan linkse propaganda deden. Hier hebben we een jong ding, dat volgens mij weinig relevant is, dat een debiele tweet lanceerde over Gert Verhulst.
Ben je dat nu echt aan het vergelijken?
Mea culpa, te snel van stapel gelopen omdat ik niet echt zie hoe ze dat onderscheid maken (omdat ik het statement gewoon onzin vind).Voor alle duidelijkheid, dat is niet wat hij zei in zijn statement hij. Ze gingen de linkse leerkrachten terugpakken. Dat is niet hetzelfde als we gaan alle leerkrachten terugpakken omdat ze links zijn.
Ik vind ook dat beide uitspraken niet kunnen, maar ik lig meer wakker van wat een partijleider verkondigt dan iemand zoals die Anuna hoor. Is dat minimaliseren of gewoon even stilstaan bij de situatie zonder mee te gaan in die -vaak gespeelde- verontwaardiging waar twitter en consoorten op teren? Ik denk niet dat iemand objectief kan claimen dat beide personen even belangrijk zijn, of ze nu op het nieuws komen of niet (wat een maatstaf ook).Ik hoef helemaal niks te vergelijken. Ik vind in beide gevallen dat zo'n uitspraken niet kunnen. Jij maakt de vergelijking om te minimaliseren.
2 maten en gewichten dus. Beide zijn trouwens al op het vrt nieuwsjournaal geweest. Dus uw minimaliserende eigenschap van al dan niet voorbeeldfiguur (voor de brede bevolking) gaat imo ook al niet meer op.
Dit denk en hoop ik dus ook, dat ze, oa dankzij deze kemels, gewoon haar geloofwaardigheid bij een groot deel van haat achterban gaat verliezen en enkel nog een kleine groep haar nog zal volgen. Dat kind en haar moeder hebben het zodanig hoog in hun bol gekregen, ze zagen haar al als voorzitter van de UN ofzo, ik hoop echt dat die de komende jaren heel erg stilletjes in de schaduw hun hoogmoed wat kunnen overpeinzen.Ik vraag mij toch wel af of die nu echt zo'n voorbeeldfiguur is voor jongeren hoor. Uiteindelijk lijkt ze meer en meer in zo'n stereotype te vervallen (met deze laatste tweet al helemaal), en denk ik dat zelfs bij jongeren dat op weinig begrip kan rekenen.
Natuurlijk zijn er 2 maten en 2 gewichten voor 2 totaal verschillende zaken. De politieke leider van een politieke partij, die op dit moment als volksvertegenwoordiger zit, ondervoorzitter van de Kamer is en in de Europese Raad zetelt, versus iemand die "ook een beetje bekend is en Twitter heeft".Ik hoef helemaal niks te vergelijken. Ik vind in beide gevallen dat zo'n uitspraken niet kunnen. Jij maakt de vergelijking om te minimaliseren.
2 maten en gewichten dus. Beide zijn trouwens al op het vrt nieuwsjournaal geweest. Dus uw minimaliserende eigenschap van al dan niet voorbeeldfiguur (voor de brede bevolking) gaat imo ook al niet meer op.
Nee dus, wel een propere mea culpa. Lijkt me weinig op aan te merken.anders. zei:Ik vermoed dat haar volgende comment gaat zijn "ik wou gewoon eens laten voelen hoe wij ons altijd voelen" gaat zijn.