jawadde001
Active member
Optiepremies in die kleine herstellende bankaandelen zijn ook niet mis.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oxy? Wat is dat juist voor een aandeel?Ik heb iets gedaan wat ik normaal nooit doe, ik volg anderen half blindelings
Voor de eerst keer zelf Oxy aangekocht gisteren.
Eentje dat binnen dit en 18 maanden naar de 90$ moet gaan of jij bent hier niet meer welkomOxy? Wat is dat juist voor een aandeel?

Op basis waarvan deze selectie?En gisteren nog 1% elk in Bank of Hawaï, Western Alliance bank, First horizon corp ook trouwens.
https://www.beursduivel.be/Aandeel-Koers/955000204/CREDIT-SUISSE-GROUP-AG.aspxbeleggers zich zorgen het mogelijk omvallen van Credit Suisse, wijzend op het koersverlies voor het aandeel vanochtend van ruim zeventien procent. "En over hoe groot de crisis zal zijn als dit daadwerkelijk gebeurt." Aslam merkte op dat bij diverse Europese banken, waaronder BNP, de beurshandel al is stilgelegd vanwege de forse verliezen. "Dit creëert alleen maar meer chaos", aldus de analist.
![]()
Europese beurzen lager rond middaguur
De Europese beurzen noteerden woensdag lager in een nerveus ogende markt, waarbij er zorgen zijn over de staat van de financiële sector.www.beursduivel.be
Vuile pamper nadert een ventilator.
Bijna gekocht op -18, toch bedacht en even later was het - 28%.![]()
-30% ondertussenBijna gekocht op -18, toch bedacht en even later was het - 28%.![]()