Kleine Beursfeiten

Ik heb iets gedaan wat ik normaal nooit doe, ik volg anderen half blindelings :)

Voor de eerst keer zelf Oxy aangekocht gisteren.

Ben benieuwd :p

image.png

Ging Biden geen olie beginnen kopen rond nu?

En gisteren nog 1% elk in Bank of Hawaï, Western Alliance bank, First horizon corp ook trouwens.
Op basis waarvan deze selectie?

(niet mijn file, geen idee of ze correct is)

Als ik door deze sheet ga, lijken me de banken met relatief lage HTM losses tov equity net belangrijk, deze zijn onterecht gezakt.
Tenzij ze zeer lage liquidity-to-deposits hebben en een bankrun plaats vindt.

beleggers zich zorgen het mogelijk omvallen van Credit Suisse, wijzend op het koersverlies voor het aandeel vanochtend van ruim zeventien procent. "En over hoe groot de crisis zal zijn als dit daadwerkelijk gebeurt." Aslam merkte op dat bij diverse Europese banken, waaronder BNP, de beurshandel al is stilgelegd vanwege de forse verliezen. "Dit creëert alleen maar meer chaos", aldus de analist.

Vuile pamper nadert een ventilator.

Net even gekeken, flink rood- van de virtuele winst in 2023 schiet quasi niets meer over ... ook de wijnfrigo heeft een forse klap te verduren gekregen.

Zou de ECB nu de VS volgen ...

beleggers zich zorgen het mogelijk omvallen van Credit Suisse, wijzend op het koersverlies voor het aandeel vanochtend van ruim zeventien procent. "En over hoe groot de crisis zal zijn als dit daadwerkelijk gebeurt." Aslam merkte op dat bij diverse Europese banken, waaronder BNP, de beurshandel al is stilgelegd vanwege de forse verliezen. "Dit creëert alleen maar meer chaos", aldus de analist.

Vuile pamper nadert een ventilator.
https://www.beursduivel.be/Aandeel-Koers/955000204/CREDIT-SUISSE-GROUP-AG.aspx

precies crypto... -25%

Als dit escaleert... het zoveelste probleem terwijl de geldkraan niet eindeloos loopt.

Dan kunnen we rechtstreeks bij de boeren gaan aanschuiven. Niemand klaagt dan ook nog over stikstofhoeveelheden.

Hier in het groen vandaag, SentinelOne eindelijk eens omhoog na goede earnings.

(Voorspelling) - Over een paar jaar zal men met ongeloof terugkijken dat je S in 2023 voor 13$ kon oppikken. :)

Terug
Bovenaan