Brt
Banned
Inderdaad. Oxy hoog volume en in het groenBuffet zal wellicht zijn portefeuille nog eens opentrekken want olie krijgt ook een redelijke tik vandaag.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad. Oxy hoog volume en in het groenBuffet zal wellicht zijn portefeuille nog eens opentrekken want olie krijgt ook een redelijke tik vandaag.

+ 11%En ondertussen BTC: +7,8%
Beetje Oxy en BAC aangekocht deze namiddag
Compleet logisch.En ondertussen BTC: +7,8%![]()

Wat je wel kan, is zonder problemen 100k euro fistcoin kopen.Ik kan geen enkele ETF kopen buiten Europa -_- "not available for retail".
lame
Gaat wel via een omweg. Call kopen en uitoefenen of een ITM put verkopen.Ik kan geen enkele ETF kopen buiten Europa -_- "not available for retail".
lame
Interessant. Kan je de verworven aandelen dan wel gewoon verkopen of dient dit ook via opties te gebeuren?Gaat wel via een omweg. Call kopen en uitoefenen of een ITM put verkopen.
Nog niet geprobeerd, maar ik vermoed van wel, want bestaande posities kan je altijd sluiten, het zijn de nieuwe die je niet kan openen.Interessant. Kan je de verworven aandelen dan wel gewoon verkopen of dient dit ook via opties te gebeuren?
De gokkers komen boven op dagen als deze.0,5% PacWest en 0,5% First Republic gekocht.
Extreem speculatief, dus zeer kleine positie.
Kans is reeel dat 1 van de 2 failliet gaat, en misschien beide. Maar als 1 van beiden overleeft, is het een x3 x4.
Ik heb BNKT gekocht vandaag, is de enigste US Banks ETF die ik vond op Bolero.Ik kan geen enkele ETF kopen buiten Europa -_- "not available for retail".
lame

Gitlab -75% ondertussen, the world is healing.200 miljoen omzet, 15 miljard beurswaarde.
Dus 75 keer price/revenue, why not
Kan niet wachten op de volgende. 1000x revenue? 0 euro omzet en 1000 miljard market cap?
Maar achteraf zal het weer onvoorspelbaar geweest zijn zeker![]()
Idd, hetzelfde geld ook voor andere Europese aandelen die mss wat tegen de verwachtingen beter presteerden dan US - waar de economie en vooruitzichten beter zijn, echter zijn bepaalde Europese aandelen significant goedkoper - maar ook wat lager in kwaliteit, fair is fair.Amerikaanse aandelen hadden al geleidelijk aan klappen gekregen door Powell. Zo erg is het bij ons niet, KBC staat nog steeds op 3% YTD.