Kleine Beursfeiten

Als actieve patient van één van hun onco-producten kan ik je daar toch echt wel in tegenspreken -> hun Imbruvica (ibrutinib) is echt wel een fenomenaal medicijn (ook qua prijs jammer genoeg), dus ik weet niet wat voor jou succesvol wil zeggen, maar dit is echt wel een kankermedicijn dat werkt
Ibrutinib is een fantastisch medicijn, maar ondertussen zijn er 2 andere BTK inhibitoren op de markt die zeker competitief zijn op veiligheidsprofiel oa. Bovendien heeft Abbvie een hele hoge prijs betaald voor die asset, 20 miljard voor niet eens de wereldwijde markt en enkel nog zicht op een eroderende markt :)

Abbvie zelf heeft trouwens zeer weinig studies gedaan met ibrutinib, het waren Pharmacyclics in de US en Janssen in EU die daarmee wel een zeer competitief ontwikkelingstraject hebben afgelegd.

Ibrutinib, venetoclax en nog wat pipeline spul, ja AbbVie heeft een mooie franchise in hemato-onco, maar in solide tumoren (grootste deel van de markt) hebben ze de laatste 5 jaar niet veel potten gebroken.

Keytruda (pembro) patenten lopen af in 2028, da's nog 5j, toch?
Gezien de groei in revenue van Keytruda (4miljard in Q4 2020; 5.5 miljard in Q42022) kan dat wel de opvolger worden van ABBV's Humira als blockbuster onco.

Ik ken de cijfers niet exact maar het grootste probleem van MSD is dat quasi heel die firma momenteel rond Keytruda draait :)

Zelf zeer actief zijnde in dit domein: biotech en dan vooral oncologie is gewoon per definitie speculatief en volatiel. Altijd mee opletten.

Iemand een mening over 3D printing aandelen? Materialise vond ik zwaar overpriced maar lijkt me nu toch aantrekkelijk te worden aan 8 á 9 USD gezien de toch wel te verwachten groei komende jaren in deze sector. Cathy Wood heeft haar belang in MTLS verkocht dus neergaande koersdruk lijkt te zijn gestopt .
3D printing was een hype 10 jaar geleden.
3D printing heeft ook veel verweznelijkt, alleen niet voor 3D printing bedrijven.

Imo is 3D printing een goed voorbeeld voor het wss met LLM zal gaan.
Weinig aan te verdienen wegens gemakkelijk comodified, maar zullen wel grote bedrijven op gebouwd worden.

Met 3D printing is ALGN een voorbeeld.
Die hun business is voor een significant deel gebouwd op 3D printing.

ATVI-deal ziet er weer een stukje beter uit

Microsoft let's go 🚀💎🚀💎

Sony argued that such a request had no value and that producing the documents would be a burden. Sony also requested to not produce files handled by specific Sony employees, with the argument being that some of those documents were in Japanese and would be too difficult to search through.

Anyway, zulke bullshit argumenten moet je als rechter toch een punthoofd van krijgen. Precies een kleutertuin

ik heb ook een plukje ATVI aan 72 ofzo gekocht. Als de deal doorgaat, skireis voor heel de familie terugbetaald <3

Hoe zit dat belasting gewijs als de deal doorgaat? Cash uitbetaald is niet ideaal voor ons, verkopen jullie dan vlak voor de deal doorgaat?

Als actieve patient van één van hun onco-producten kan ik je daar toch echt wel in tegenspreken -> hun Imbruvica (ibrutinib) is echt wel een fenomenaal medicijn (ook qua prijs jammer genoeg), dus ik weet niet wat voor jou succesvol wil zeggen, maar dit is echt wel een kankermedicijn dat werkt
Ter verduidelijking: Abbvie heeft dus echt niets te maken met de discovery of development van Ibrutinib… dat was gewoon een (erg dure) buy out die wel eens kan tegenvallen met de nieuwe concurrenten als zanubrutinib, acalabrutinib of zelfs pirtrobrutinib…
Vergeet niet dat 50% van de verkoop van JNJ is

Al blijft ibrutinib erg performant…

Ik begrijp dat je dit medicijn zelf neemt- dan raad ik van harte het boek aan de de ontdekking van ibrutinib samenvat;

Hoe zit dat belasting gewijs als de deal doorgaat? Cash uitbetaald is niet ideaal voor ons, verkopen jullie dan vlak voor de deal doorgaat?
Bij verkoop krijg je toch ook cash ?

By the way, die Amerikaanse deals. Dat is altijd, boem paukenslag en er staat een zak geld aan je deur. Niks approven of squeeze out of whatever zoals in Belgie.

Ter verduidelijking: Abbvie heeft dus echt niets te maken met de discovery of development van Ibrutinib… dat was gewoon een (erg dure) buy out die wel eens kan tegenvallen met de nieuwe concurrenten als zanubrutinib, acalabrutinib of zelfs pirtrobrutinib…
Vergeet niet dat 50% van de verkoop van JNJ is

Al blijft ibrutinib erg performant…

Ik begrijp dat je dit medicijn zelf neemt- dan raad ik van harte het boek aan de de ontdekking van ibrutinib samenvat;
Merci voor de tip, ga het zeker bekijken!

Bij verkoop krijg je toch ook cash ?

By the way, die Amerikaanse deals. Dat is altijd, boem paukenslag en er staat een zak geld aan je deur. Niks approven of squeeze out of whatever zoals in Belgie.
Is die cash payout voor ons geen dividend en dus ook zo belast?

Zitten hier mensen bij IB/Lynx/Mexem?

Ik zoek waar in mijn monthly statements ik de inkomsten van dat Stock Yield Enhancement programma kan vinden...

Ik zoek waar in mijn monthly statements ik de inkomsten van dat Stock Yield Enhancement programma kan vinden...
Onder de rubriek "IBKR Managed Securities Lent Interest Details (Stock Yield Enhancement Program)", maar die is enkel zichtbaar wanneer je aandelen uitgeleend zijn geweest.

Terug
Bovenaan