Kleine Beursfeiten

APA mag nu wel eens met de testresultaten komen van Sapakara South -2.
Dat duurt een tijdje. Moet naar allemaal labo's, geanalyseerd worden, bestudeerd worden.
Dan duurt het een jaar of twee om plannen te maken voor drillen.
Dan nog een rig vinden (gaat tekort van zijn).

Duurt gemakkelijk 3-5 jaar vooraleer er cash flow is.

Ook geen grote fan van.
Wel van Taco bell en Pizza Hut.

Ik eet nog liever niets dan mijn Super Supreme Cheesy Philadelphia crust in te moeten ruilen voor 'authentieke op grootmoeders wijze in de oven' zogezegd echte Italiaanse pizza.
(Des goûts et des couleurs...)
Van alles wat jij hier al gepost hebt, is dit toch wel het ergste.

Met die rotzooi te eten en te drinken (cfr freeway) hoef je toch niet voor de lange termijn te investeren man, dat haal je niet :D

Van alles wat jij hier al gepost hebt, is dit toch wel het ergste.
Heb ik al erge dingen gepost?

Dat Upstart en zo naar nul gaan, is toch zo erg niet? :sneaky:

Met die rotzooi te eten en te drinken (cfr freeway) hoef je toch niet voor de lange termijn te investeren man, dat haal je niet :D
Graag een studie waaruit blijkt dat drinken van Freeway ipv Coca cola een nefaste invloed heeft op levensverwachting :smile:

Heb ik al erge dingen gepost?

Dat Upstart en zo naar nul gaan, is toch zo erg niet? :sneaky:

Graag een studie waaruit blijkt dat drinken van Freeway ipv Coca cola een nefaste invloed heeft op levensverwachting :smile:
Neenee, beiden zijn rotzooi hoor, no worries!

Neenee, beiden zijn rotzooi hoor, no worries!
Graag een studie die aantoont dat cola zero ipv water een invloed heeft op de levensverwachting ;)

Ik heb een paar jaar geleden een week of 2 aan een stuk zowat alle deftige studies en experts gelezen daarover, en het resultaat na 40 jaar proberen iets slecht te vinden over cola light is ... *crickets*.

Maar dat is wildly off topic.

Graag een studie die aantoont dat cola zero ipv water een invloed heeft op de levensverwachting ;)

Ik heb een paar jaar geleden een week of 2 aan een stuk zowat alle deftige studies en experts gelezen daarover, en het resultaat na 40 jaar proberen iets slecht te vinden over cola light is ... *crickets*.

Maar dat is wildly off topic.
Wil hier inderdaad geen discussie opstarten, maar dat in het vet is toch complete bullshit?

Geen rechtstreekse verband met levensverwachting, misschien, maar lijkt me érg twijfelachtig.

Maar niks slecht te vinden?! Alleen al de concentratie aan fosforzuur zegt toch al genoeg wat het met pakweg je tanden doet? Daar heb je toch geen studies voor nodig? :D

Een PH van 2.8, uw nieren zien dat evengraag komen als water.... Doubt.

Terug
Bovenaan