Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel goed voor het humeur ^^En de beurzen blijven gewoon verder stomen sinds vorige week donderdag.![]()
Rusland gaat precies wel beginnen moeilijk doen nu.
Voor een verloren gevlogen raket zie ik geen impact op de beurzen hoor, das geen aanval uiteraard.Nu dat Polen ook geraakt is, had ik gedacht dat de Amerikaanse beurzen snel rood zouden kleuren, maar daar is de stemming blijkbaar nog niet omgeslagen...
Het is te hopen dat het een verloren gevlogen raket was want met Poetin kun je nooit weten...Voor een verloren gevlogen raket zie ik geen impact op de beurzen hoor, das geen aanval uiteraard.
De gewenningsgraad van gebeurtenissen is de laatste jaren toch wel gestegen.Nee, inderdaad geen aanval, maar ik had op zijn minst toch enige vorm van zenuwachtigheid verwacht, maar de S&P staat gewoon +0.8%
Voor een verloren gevlogen raket zie ik geen impact op de beurzen hoor, das geen aanval uiteraard.
Eentje die bovenstaande voorkomtWelke tech raden jullie aan?

1. Dat is geen tegenstelling. Alsof ik elke 1-maands koers persoonlijk moet verantwoorden, terwijl ik gewoon zeg dat IK er geen schreeuwende value in zie.Post van 3 november, sindsdien Paramount +30%![]()

WTCH ETF aangevuld met een stukje Alphabet hier, is een relatief mooie spreiding. En dan kan je fratsen zoals Tesla, Meta en Amazon vermijden.
Nee, want ik begrijp momenteel niet waarom Berkshire dat gekocht heeft en hoeveel de intrinsieke waarde is.Inb4 Janus koopt Taiwan Semiconductor Manufacturing.
Wat TINA, US treasuries staan boven de 4% en corporate debt aan 6%+.Al weken zeer veel buying pressure. Nog altijd TINA.
6% shitrendement?Shitrendement dus. TINA.