Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zei toch 80%?Dus los van mogelijke outcome ( hoewel jij er 100% zeker van lijkt),
Ja.is het automatisch verkopen moment van overname?
Cash, waarvan 4,5 euro zal gebruikt worden voor een durum met fetakaas ter beloning.Als je ATVI koopt en de deal gaat door, word je dan in cash betaald of in MSFT aandelen?
Waren dat voorkeurrechten met betrekking tot een kapitaalverhoging?Aaah, mijn beste arbitrage deal ooit was een Deceuninck KV met voorkeurrechten (moet al 10y geleden of zo zijn). Die voorkeurrechten stonden 90% te laag of zo tgo Deceuninck koers (illiquide euronext en dummies die dumpen I guess). En maar binnenharken en maar binnenharken de laatste dag. En tegen 17.00h schoot die prijs naar boven. Waarschijnlijk de begeleidende bank die eventjes dacht snel te cashen door de markt leeg te kopen. 60% winst op 1 dag. #DeMarktKanWelDegelijkFoutZijn

Kan koopmoment zijn als die wat tegenpruttelen.Ivm ATVI. Vandaag is er een of andere beslissing in EU lees ik online?

Waren dat voorkeurrechten met betrekking tot een kapitaalverhoging?
En waarom stegen die maar 60% als ze 90% te laag stonden?![]()
Maken Sense. Ik ken iemand die bij Vestager werkt. Zal even polsen. Maar die zijn typisch nogal strikt en stilKan koopmoment zijn als die wat tegenpruttelen.
Microsoft heeft geen enkele initiële toegeving gedaan, moet zijn dat ze nogal zeker zijn dat ze fundamenteel geen issue zien.
EU beslist vandaag of ze 'fase 2' antitrust onderzoek gaan doen (maar zelfs dat betekent op zich niet zoveel voor de deal).
In die eventuele verdere fase kan Microsoft dan voorstellen om in ruil 1 of andere gamestudio af te stoten.
Of garantie geven dat bv. Call of Duty nooit enkel exclusief op Xbox zal verschijnen.
Als die fase 2 er vandaag al niet blijkt te komen, is het waarschijnlijk direct al +15%.
En anders misschien -10%
Maar dan koop ik bij.

Oxy.+30% op 6 maand met 80% zekerheid?
Die ideeën mag je altijd delen op het forum![]()
+30% op 6 maand met 80% zekerheid?
Die ideeën mag je altijd delen op het forum![]()
Hoe je daar 80% zeker van zou kunnen zijn op die korte termijn, is mij een raadsel.

Zit stock compensation in die FCF?Aan huidige waardering +- 18 keer de trailing FCF, helemaal niet duur aangezien analisten 10-20% topline growth verwachten de komende jaren + zijn wellicht nog heel wat mogelijkheden voor verdere margin expansion.
Heb je al eens gezien wat voor ultra exclusieve mansions op airbnb staan?Ik zou juist zeggen dat Airbnb het juist wel goed zou doen in economische crisissen. Uiteindelijk draait het toch vaak om een goedkoop kamertje te vinden.
Prostitutie floreert trouwens ook in tijden van crisis enja daar pikt airbnb een graantje mee.
Airbnb hoort toch wel in het Ryanair, Colruyt, Primark, Action rijtje.
By the way: in UK loopt al zo'n 2de fase, en de verwachting is dat de EU dit ook zal doen.Kan koopmoment zijn als die wat tegenpruttelen.
Microsoft heeft geen enkele initiële toegeving gedaan, moet zijn dat ze nogal zeker zijn dat ze fundamenteel geen issue zien.
EU beslist vandaag of ze 'fase 2' antitrust onderzoek gaan doen (maar zelfs dat betekent op zich niet zoveel voor de deal).
In die eventuele verdere fase kan Microsoft dan voorstellen om in ruil 1 of andere gamestudio af te stoten.
Of garantie geven dat bv. Call of Duty nooit enkel exclusief op Xbox zal verschijnen.
Als die fase 2 er vandaag al niet blijkt te komen, is het waarschijnlijk direct al +15%.
En anders misschien -10%
Maar dan koop ik bij.
SBC is 901M TTM dus die correctie komt dan neer op 25x FCF.Zit stock compensation in die FCF?

na beurstijd , meestal zakken ze dan 4-5%; ongeacht hoe goed/slecht de cijfers zijn.Wat kunnen we vandaag van Oxy verwachten? Vandaag waren de earnings zeker?
twijfel om vandaag te verkopen en morgen terug te kopen (als ze net als vorig kwartaal weer zakken )na beurstijd , meestal zakken ze dan 4-5%; ongeacht hoe goed/slecht de cijfers zijn.
ik verwacht serieuze update over hun schuldpositie, die zou toch serieus moeten verbeterd zijn met al die cashflow?
Faites vos jeux! Nabeurs is't Rien ne va plustwijfel om vandaag te verkopen en morgen terug te kopen (als ze net als vorig kwartaal weer zakken )
En dat Microsoft dan maar aan een RTS revival begint verdorie. (Warcraft IV pleaseATVI gekocht aan 71,50, 13% positie.
Wordt binnen de 6 maand overgenomen door Microsoft aan 95, dat is er 33% boven.
Vele kwalitatieve investeerders die dit al kochten aan prijzen tussen de 77 en 80, en bijkochten toen het in afgelopen juni even zakte tot 74.
De kans is klein (maar niet onbestaande) dat de overname niet doorgaat.
Microsoft heeft alleszins cash genoeg en veel antitrust is er niet, desnoods verkoopt Microsoft een klein stukje uit hun arsenaal.
Risk/reward zeer goed voor 33% op 6 maand tijd.
Daarbovenop is de huidige prijs zelfs niet superduur moest de overname niet doorgaan.
Dus in het kleine scenario dat het toch niet doorgaat, is er zelfs nog downside protection.
)Niet enkel dat, maar toch ook gewoon meer value for money hoor. Boeken daar jaarlijks een huis op na jarenlang huizen op sites á la homeaway, homelidays, etc.. te boeken - voor hetzelfde geld gewoon een beter huis op airbnb.Heb je al eens gezien wat voor ultra exclusieve mansions op airbnb staan?
Het is ook al een tijd expliciet de strategie van airbnb om niet per se te focussen op 'lagere prijs dan hotel' maar om juist die exclusievere experiences uit te breiden.