Om de pound te proberen redden vermoed ik?Bank of England start met opkopen oblogaties. Snap niet goed waarom ze nog extra geld in economie pompen eerlijk gezegd.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om de pound te proberen redden vermoed ik?Bank of England start met opkopen oblogaties. Snap niet goed waarom ze nog extra geld in economie pompen eerlijk gezegd.
Ben je niet al gewoon door je eigen huis te hebben sterk blootgesteld aan Belgisch vastgoed?Er zit veel meer in mijn portefeuille dan enkel de GVV's die ik heb opgesomd hoor
En je mag gerust inhoudelijk argumenteren in plaats van gewoon een wilde bewering te doen. Dat heb ik tenslotte ook gedaan op jouw eerdere post.
Ik beschouw de GVV's als mijn blootstelling aan vastgoed in mijn portefeuille. Ik spreid dan liever over verschillende landen/types vastgoed/bedrijven dan bvb. 1 fysiek pand als opbrengsteigendom te kopen. Ik heb vertrouwen in de knowhow van het management alle GVV's die ik heb aangekocht. Dat Xior bvb. net een megadeal heeft gedaan vlak voor de poort van de lage rente sloot, pleit alvast voor hen. Idem voor Cofinimmo dat vorig jaar nog een kapitaalsverhoging aan 120 €/stuk heeft gedaan.
Ik ga niet uit van stijgende dividenden, maar ben meer dan tevreden indien de koersen in de komende jaren terug naar mijn GAK gaan (tussen de -15% en -5% van huidige koersniveaus) en ik ondertussen dividendjes van 3-6% netto kan incasseren. Dat is het stabiele deel van mijn portefeuille. Ik zie op dit moment geen enkele obligatie van een deftig bedrijf die dat rendement heeft.
En ja, er is de rente en ja er is de recessie, maar zoals reeds eerder gezegd: de GVV's zijn verplicht zich hiertegen in te dekken en ik ga ervan uit dat ze dat ook gedaan hebben.
Ja, maar dat beschouw ik niet als een investering, dus ook geen deel uitmakend van mijn "portefeuille"Ben je niet al gewoon door je eigen huis te hebben sterk blootgesteld aan Belgisch vastgoed?

Allicht. Grote trom over het enorme potentieel en onderwaardering van uw bedrijf, de diepe analyses, en dan na een korte schommeling van 20% verkopen 'want het is snel gestegen'.lachen omdat ik zogezegd op korte termijn dacht.
Benieuwd of de fiscus er later eventueel ook zo over denkt, aangezien je in België woont.maar mogen gerust wat traden bij extreme bewegingen.
Na 3 keer vragen de laatste 2 maand, misschien een 4de keer:Energy trade je best rond want voor je het weet sta je met je broek op de enkels. En al helemaal als je met warrants speelt.
Om de pound te proberen redden vermoed ik?
Is om paar pensioenfondsen en investeringsbanken te redden van margin calls.Bank of England start met opkopen oblogaties. Snap niet goed waarom ze nog extra geld in economie pompen eerlijk gezegd.
Wat hou jij momenteel aan? Of zit je volledig cash?
We komen in de buurt van jackpotten.
Brk aan 260, BAC aan 28-30, Oxy aan 50 zou ik zeker durven 33% posities nemen in elk.
Iemand extra positie BRK genomen deze week? Stond aan 261,55 gisteren...Laat ons hopen, cash is aangekomen en 10% vd portefeuille zit dus te branden om geïnvesteerd te worden
Oxy aan 55, bac aan 28, brk aan 260, mss zelfs Hlf aan 18 afhankelijk van november resultaten,... laat maar komen Grietje!
:Brk aan 240, BAC aan 25, Oxy aan 40 is all-in gaan.
Huis verkopen, savonds en in het weekend flexijobben, uzelf prostitueren, ... om elke roste euro in die bedrijven te steken.
Die prijzen komen immers overeen met de maart 2020 prijzen. Maar toen was er wel een totaal onbekende pandemie met piek onzekerheid waarbij de hele wereld in lockdown moest en we niet wisten hoe we daar ooit zouden uitraken.
Terwijl we nu aan het discussiëren zijn over ochottekes een recessie.
Iemand extra positie BRK genomen deze week? Stond aan 261,55 gisteren...
Ik heb mijn positie BRK nog wat vergroot.Iemand extra positie BRK genomen deze week? Stond aan 261,55 gisteren...
Niet, ik kan geen tussentijdse muntschommelingen voorspellen.Hoe schat jij het risico van de dollar in? Voor wie een hoop dollars had staan - geen probleem uiteraard.
Welke bank zou je aanraden? Bac of Citigroup?
Zit zelf niet in Oxy, maar is wel veelzeggend dat hij bijkoopt ipv BRK buybacks aan deze prijzen.Er zijn nog zekerheden in het leven.
Buffett de voorbije dagen Oxy bijgekocht tot 61,6 $
was nogal voorspelbaar eigenlijk... $60 is echt wel de bodem onder OXYEr zijn nog zekerheden in het leven.
Buffett de voorbije dagen Oxy bijgekocht tot 61,6 $