jawadde001
Active member
Je kan ook gewoon de optie kopen. Lopen niet tot 2027, maar wel tot halfweg 2024.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shadowblast en shad0w_blast zijn misschien 2 verschillende usersVoor 60K aan warrants gekocht
Shadowblast:
1. PERSONALIA
Leeftijd: 30
Opleiding: ir
Aantal jaar aan het werk (wat/hoelang) : 6,5j
Alleenstaand/getrouwd/wettelijk samenwonend: wettelijk samenwonend
Aantal kinderen ten laste: 0
2. ARBEIDSOVEREENKOMST
Arbeider/bediende/ambtenaar: bediende
Werkgever/Industrie waar je in werkt (bvb paritair comité?): Infrabel
Huidige functie: Ingenieur seininrichting
Anciënniteit: 5,5j
Officiële aantal uren tewerkstelling: 36
Echt aantal uren werk (zonder verplaatsing): 38
3. LOONVOORWAARDEN (vermeld enkel wat van toepassing is)
Maand salaris (bruto): 5251
Maand salaris (netto incl. nettovergoedingen): 3001
Ik stel mij toch serieuze vragen bij sommige van die forumposts![]()

Wat is daar zo vreemd aanVoor 60K aan warrants gekocht
[...]
Ik stel mij toch serieuze vragen bij sommige van die forumposts![]()
? OXY is nu wel de grootste positie in mijn portfolio maar nog steeds <50%. Ik kan nog screenshots maken van loonfiche of akte, maar dan zitten we wel off-topic.
Was dat FOMO op 27 mei toen je er aan begon?

27 mei was het moment dat ik OXY verkocht voor OXY WS (zoals ik in deze thread heb geschreven diezelfde dagWas dat FOMO op 27 mei toen je er aan begon?
Want dat was op de multiyear piek![]()
). Achteraf gezien inderdaad exact de top genomen. gelukkig waren de latere aankopen beter getimed 
Ik bedoelde vreemd in die zin dat je op uw leeftijd met uw inkomen 60K aan aandelen koopt, een lening moet afbetalen en dan nog iedere maand 2500euro in aandelen steekt...Wat is daar zo vreemd aan? OXY is nu wel de grootste positie in mijn portfolio maar nog steeds <50%. Ik kan nog screenshots maken van loonfiche of akte, maar dan zitten we wel off-topic.
![]()
Hij is +30, en kan toch ook perfect een schenking van 100k gekregen hebben eerder?Ik bedoelde vreemd in die zin dat je op uw leeftijd met uw inkomen 60K aan aandelen koopt, een lening moet afbetalen en dan nog iedere maand 2500euro in aandelen steekt...
Gelukkig investeren we hier allemaal met de blik op de lange termijn, nietwaar?Petrol vandaag -6%. Hopelijk zakt het niet teveel verder want met petrol aan 60 voor langere tijd vrees ik dat je aan de prijs waar je hebt gekocht niet veel plezier gaat hebben aan de warrants. Op langere termijn wellicht wel.

Maak je maar geen zorgen, afbetalen van die lening aan 1.4% wordt steeds gemakkelijker als ons loon quasi iedere 2 maanden +2% stijgtIk bedoelde vreemd in die zin dat je op uw leeftijd met uw inkomen 60K aan aandelen koopt, een lening moet afbetalen en dan nog iedere maand 2500euro in aandelen steekt...
Petrol vandaag -6%. Hopelijk zakt het niet teveel verder want met petrol aan 60 voor langere tijd vrees ik dat je aan de prijs waar je hebt gekocht niet veel plezier gaat hebben aan de warrants. Op langere termijn wellicht wel.
Daarnaast heb ik nog tijd tot 2027 om te verkopen, zo lang wil ik gerust wachten.Hij is +30, en kan toch ook perfect een schenking van 100k gekregen hebben eerder?
Gelukkig investeren we hier allemaal met de blik op de lange termijn, nietwaar?![]()
Je kan altijd iemand inhuren heb ik van horen zeggenIk hoop dat ik binnenkort een schenking krijg, want er is echt veel dat enorm goedkoop staat.
Mijn schenking van eind 2019 (wat een timing 4 maand vr maart 2020...) is ondertussen maal 3 of zo.Ik hoop dat ik binnenkort een schenking krijg, want er is echt veel dat enorm goedkoop staat.
Ik ga niet uit van petrol @ 60 maar eerder 100 eoy.Gelukkig investeren we hier allemaal met de blik op de lange termijn, nietwaar?![]()
Ik ben 37 nu. Had de hoop op een schenking al opgegeven, maar wie weet wordt het binnenkort toch mogelijk.Mijn schenking van eind 2019 (wat een timing 4 maand vr maart 2020...) is ondertussen maal 3 of zo.
Zoals een oud gezegde luidt: "kies goed je ouders, en heb daarna nog chance als een dikke berenfluit"
Je moet niet focussen op wat een ander heeft of een ander zijn uitgangspositie want dan geraak je gefrustreerd. De wereld is nu eenmaal onrechtvaardig als het gaat over bezit, het stond reeds in de BijbelIk ben 37 nu. Had de hoop op een schenking al opgegeven, maar wie weet wordt het binnenkort toch mogelijk.
Of mss verkwisten de ouders het nog, daar zijn ze zeer goed in.
: 'Aan hij die heeft zal gegeven worden'. Geld 'maakt' geld. En een schenking op 37 is niet de norm eerder de uitzondering.Je kan altijd een erfenis forceren als die schenking niet komt.Ik ben 37 nu. Had de hoop op een schenking al opgegeven, maar wie weet wordt het binnenkort toch mogelijk.
Of mss verkwisten de ouders het nog, daar zijn ze zeer goed in.
Aangezien je ze geen kleinkinderen bezorgd zullen ze dat zeker doenIk hoop dat mijn ouders hun geld verkwisten, het is dat van hun ik zal wel zelf mijn centen verdienen

Ze hebben er al 3Aangezien je ze geen kleinkinderen bezorgd zullen ze dat zeker doen![]()

Je zal dan zeker wel de rente van 4 maanden extra betalen neem ik aan? Niet dat dat zal veel verschil maken op zo'n periode, denk ik.![]()
Huishoudens in geldnood door hoge energieprijzen moeten tijdelijk alleen rente op lening betalen | VRT NWS Nieuws
Huishoudens die in geldnood komen door de hoge energieprijzen, zullen tijdelijk alleen de rente moeten betalen op hun woonkrediet. De afbetaling van het geleende geld wordt dus even gepauzeerd. Hoelang de maatregel van kracht zal zijn, is nog onduidelijk, maar de banken willen zo de getroffen...www.vrt.be
Is het een idee om dat sowieso aan te vragen en het geld dat je uitspaart door enkele maanden geen kapitaal te moeten aflossen te beleggen? Met de lage rentevoeten is de te betalen rente toch bijna niks en als je nu je lening aflost op je 55e of je 55e + 4 maanden, dat maakt niet uit. Het rendement van enkele maanden kapitaal over 25 jaar kan daarentegen wel de moeite zijn.