NotoriousP
Well-known member
Gasprijs ook serieus terug omhoog op het nieuws van Rusland...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog niet, nog een berg cash aanwezig bij de bedrijven, solden beginnen pas na de eerste faillissementen. reorganisaties, problemen bij banken, werkloosheid …Zijn de solden (van europese bedrijven) al begonnen?
Verkopers van wagen nemen het grootste deel van de surplus door de lage supply aan wagens.D’ieteren alleszins schitterende resultaten, die hebben weinig last vd recessie
Ze hebben een enorme backlog (1 jaar aan sales) die nog geleverd moeten worden, zit nog wel even goed voor d’ieterenVerkopers van wagen nemen het grootste deel van de surplus door de lage supply aan wagens.
Eens de volumes omhoog gaan, zullen zij het voelen en zal de winst van de automakers terug omhoog gaan.
Vergeet niet dat dieteren auto maar een relatief klein deel +-30% meer uitmaakt van het resultaat vd groep.Ze hebben een enorme backlog (1 jaar aan sales) die nog geleverd moeten worden, zit nog wel even goed voor d’ieteren
Idd, maar de hoofdmoot met Belron draait helemaal super, vandaar de fel verhoogde omzetverwachting voor 2022, de auto tak was de voorbije jaren lastig maar herpakt zich nuVergeet niet dat dieteren auto maar een relatief klein deel +-30% meer uitmaakt van het resultaat vd groep.
Je mag die toch helemaal niet vergelijken met een autoconstructeur??Staat wel extreem duur voor autosector.
Merendeel van die sector staat 4 p/e of zo.
Sommigen staan 1-2 ev/ebitda.
Waren die resultaten gisteren nog niet meegerekend? Want toch redelijk in het rood gisteren.D’ieteren alleszins schitterende resultaten, die hebben weinig last vd recessie
Persbericht gelanceerd om 17.45 dus zal vandaag wel serieus stijgen.Waren die resultaten gisteren nog niet meegerekend? Want toch redelijk in het rood gisteren.
Ik ben al een tijd aan het wachten om bij te kopen, maar echt veel dalen doen ze niet meer. Heb ze nu rond de €118 aangekocht.Persbericht gelanceerd om 17.45 dus zal vandaag wel serieus stijgen.
ze zijn nu ook fors aan het investeren in de eBike business, ook daar verwacht ik wel dat ze mooie marges gaan draaien. Als je hun persbericht van gisteren leest is het gewoon het ene goed nieuws na het andere ... no idea wat dat qua beurskoers gaat geven op een rode dag natuurlijkIk ben al een tijd aan het wachten om bij te kopen, maar echt veel dalen doen ze niet meer. Heb ze nu rond de €118 aangekocht.
Amerika heeft minder problemen, nu goed als Europa niet af neemt zullen ze het daar ook wel voelen zeker?Toch nog redelijk actief hier qua kopen precies?
Als beursleek (enfin zeker vergeleken met de meesten hier) weet ik het zelf niet wat ik moet doen met mijn ETF'kes. Niemand schrik dat we hier wel eens voor een lange recessie vertrokken zijn en die veel gaat verkopen?
Weet het zelf niet zo goed, heb op de meeste ETF's nog winst en nog een bedrag te investeren.
Dus ik twijfel om eventueel wat te verkopen en dan later aan te kopen?
Bijkopen deed ik sowieso maandelijks maar de rest van mijn cash wil ik toch ook precies nog even mee wachten om in stukjes mee aan te kopen.
Als je overal doemberichten leest over de beurs en als retailbeleggers afhaken dan is het de beste moment om te kopenToch nog redelijk actief hier qua kopen precies?
Als beursleek (enfin zeker vergeleken met de meesten hier) weet ik het zelf niet wat ik moet doen met mijn ETF'kes. Niemand schrik dat we hier wel eens voor een lange recessie vertrokken zijn en die veel gaat verkopen?
Weet het zelf niet zo goed, heb op de meeste ETF's nog winst en nog een bedrag te investeren.
Bijkopen deed ik sowieso maandelijks maar de rest van mijn cash wil ik toch ook precies nog even mee wachten om in stukjes mee aan te kopen.
Heb er net wat bijgekocht (ETF), zat op -10% sinds aankoop dus op zich is het dan altijd een opportuniteit denk ikAls je overal doemberichten leest over de beurs en als retailbeleggers afhaken dan is het de beste moment om te kopen
Economie gaat idd slecht, maar beurs kijkt vooruit -> zeker de US Tech gaat minder last hebben van hoge energieprijzen in Europa hé

Toch nog redelijk actief hier qua kopen precies?