JanusDR
Well-known member
Waar? Want ik zit hier klaar in mijn onderbroek maar vind niets online.Ons Charlotte zit blijkbaar in “Ter Zake” nu.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar? Want ik zit hier klaar in mijn onderbroek maar vind niets online.Ons Charlotte zit blijkbaar in “Ter Zake” nu.
Ik zag het al voor me. De presentator die wat ongeïnteresseerd in haar richting kijkt terwijl ze haar uitleg doet, en vervolgens dé vraag stelt:In De Afspraak en ze is niet mis
Idd, het is De afspraak ipv ter zake. Verkeerd getypt.Fap fap
VRT MAX
www.vrt.be
Bart sluit dan ook af met 'er kwam veel kritiek op maar hebben er over gepraat'Mss besefte ze dat ze niet moet zitten zeveren in de Afspraak? Maar dat gezegd zijnde. WTF doet die in De Afspraak...
De huidige generatie 20ers en 30ers zijn gewoon om wegwerpproducten te zijn in hun jobs.Is de essentie niet gewoon dat de huidige generatie 20ers en 30ers geen zin hebben om tot hun 60e te werken en manieren zoeken om dat te kunnen bewerkstelligen?
Zo interpreteer ik het. Snap het wel, ik wil ook ASAP stoppen maar geen idee of dat haalbaar zal zijn.
Huidige generatie wilt gewoon een normaal, betaalbaar leven zonder de stress van geldnood te hebben.Is de essentie niet gewoon dat de huidige generatie 20ers en 30ers geen zin hebben om tot hun 60e te werken en manieren zoeken om dat te kunnen bewerkstelligen?