Pskonejott
Active member
Vandaag Intel, Amazon bijgekocht en 2% portefeuillewaarde in Warner Bros Discovery gestoken. Dat laatste puur als speculatie.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KBC securities geeft als tips voor de tweede jaarhelft oa AB inBev, Umicore, Telenet, Care Property Invest en Tinc voor de Belgische Beurs.
Wat denken jullie er van?
Alles al in portefeuille behalve CPI, AB inBev en Telenet wel ferm in het rood
De man koopt toch geen aandelen precies..Ook Howard Marks vond het een goed moment om te kopen.
"Time is ripe to snap up bargains"

Ik weet niet of Recticel buiten hun PUR-isolatie nog veel andere zaken doet, maar hou toch rekening dat de PUR vermoedelijk wel gepiekt heeft.
Meer en meer willen mensen terug natuurlijke materialen ipv de chemische rommel.
Er is ook sprake van op termijn in de EPC en EPB ook rekening te houden met hoe 'groen' de isolatiematerialen zijn en dan zal PUR een deuk krijgen.
Daarnaast blijkt na verloop van tijd ook de gespoten PUR vloerisolatie zijn gebreken te tonen omdat het mateiaal begint te lossen.
Misschien wordt hennep, houtwol, riet en stro wel trug hot![]()
Ik weet niet of Recticel buiten hun PUR-isolatie nog veel andere zaken doet, maar hou toch rekening dat de PUR vermoedelijk wel gepiekt heeft.
Meer en meer willen mensen terug natuurlijke materialen ipv de chemische rommel.
Er is ook sprake van op termijn in de EPC en EPB ook rekening te houden met hoe 'groen' de isolatiematerialen zijn en dan zal PUR een deuk krijgen.
Daarnaast blijkt na verloop van tijd ook de gespoten PUR vloerisolatie zijn gebreken te tonen omdat het mateiaal begint te lossen.
Misschien wordt hennep, houtwol, riet en stro wel trug hot![]()
. Heb volgende week afspraak in de bank. Maar blijkbaar heeft KBC een nieuw pakket/formule van beleggen waarbij je geld 8j vaststaat met kapitaalsbescherming. In 't "slechtste geval" heb je gewoon je geld terug. (-2% instapkosten dacht ik) Zo revolutionair nieuw klinkt dat pakket iig nietTelefoon gehad van KBC omdat er "te veel geld" op mijn spaarboekje staat en het niets opbrengt, en of ik meer info wil over beleggen. Heb volgende week afspraak in de bank. Maar blijkbaar heeft KBC een nieuw pakket/formule van beleggen waarbij je geld 8j vaststaat met kapitaalsbescherming. In 't "slechtste geval" heb je gewoon je geld terug. (-2% instapkosten dacht ik)
Iemand vertrouwd met dit systeem?
.Waarschijnlijk gewoon een TAK-21 product met een "nieuwe" productnaam?Telefoon gehad van KBC omdat er "te veel geld" op mijn spaarboekje staat en het niets opbrengt, en of ik meer info wil over beleggen. Heb volgende week afspraak in de bank. Maar blijkbaar heeft KBC een nieuw pakket/formule van beleggen waarbij je geld 8j vaststaat met kapitaalsbescherming. In 't "slechtste geval" heb je gewoon je geld terug. (-2% instapkosten dacht ik)
Zo revolutionair nieuw klinkt dat pakket iig niet.
Altijd oppassen als de bank u zelf opbelt met een topbelegging. Zal zeker top zijn voor de bank, maar of ze dat ook voor u is ..
Waarschijnlijk gewoon een TAK-21 product met een "nieuwe" productnaam?

Doe jezelf een plezier. Open een brokeraccount en stap gespreid in iShares MSCI World Accumulating ETF met het volledige bedrag dat je niet nodig hebt.Ik heb zelf NUL kennis van beleggen, vandaag mijn vraag![]()
Nee klopt, al verscheidene mensen die me zeggen dat ze opgebeld worden. Te veel slapend geld dat moet geactiveerd worden zeker...Doe jezelf een plezier. Open een brokeraccount en stap gespreid in iShares MSCI World Accumulating ETF met het volledige bedrag dat je niet nodig hebt.
De bank belt jou niet om je een plezier te doen.
Nee klopt, al verscheidene mensen die me zeggen dat ze opgebeld worden. Te veel slapend geld dat moet geactiveerd worden zeker...
YTD -19%Doe jezelf een plezier. Open een brokeraccount en stap gespreid in iShares MSCI World Accumulating ETF met het volledige bedrag dat je niet nodig hebt.
De bank belt jou niet om je een plezier te doen.

Nee maar je hebt zeker gelijk: alles gewoon op de spaarrekening is meestal niet ideaal (tenzij je een grote aankoop in het vooruitzicht hebt).Nee klopt, al verscheidene mensen die me zeggen dat ze opgebeld worden. Te veel slapend geld dat moet geactiveerd worden zeker...

Deden ze hier vorig jaar ook. Om verzekeringsfondsen en dure beleggingsfondsen voor te stellen. Toen ik zei in IWDA te zitten hebben we de performance en kosten naast elkaar gelegd, op korte en lange termijn. Haar enthousiasme over de rommel die ze moest aansmeren smolt als sneeuw voor de zon.Telefoon gehad van KBC omdat er "te veel geld" op mijn spaarboekje staat en het niets opbrengt, en of ik meer info wil over beleggen. Heb volgende week afspraak in de bank. Maar blijkbaar heeft KBC een nieuw pakket/formule van beleggen waarbij je geld 8j vaststaat met kapitaalsbescherming. In 't "slechtste geval" heb je gewoon je geld terug. (-2% instapkosten dacht ik)
Solden beginnen normaal pas in Juli en de grootste kortingen zijn meestal aan het eind van de solden.Iemand nog wat soldengeshopt vandaag?
er komt een orkaanseizoen aan en nadien een winter en de voorraden zijn historisch laag, dus -70%? ain’t gonna happen …Solden beginnen normaal pas in Juli en de grootste kortingen zijn meestal aan het eind van de solden.
Ik blijf momenteel aan de zijlijn, heb helaas ook geen glazen bol - positie in olie houd ik in de gaten want die kan zomaar 70-80% naar beneden op een paar weken.