Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga uit van een algemene daling, ook online. Zit al een tijd te denken aan een aanpassing van portefeuille met mss meer cash en een focus op b2b, quality, fcf zo onafhankelijk mogelijk van reguliere consumptie en grondstoffen.Daar waar de consumptie daalt zeker, retail...
Online zal het alleen maar stijgen.
S&P 500 Likely to Report Earnings Growth of More Than 10% for Fifth Straight Quarter
As of today, the S&P 500 is expected to report (year over-year) earnings growth of 4.5% for the first quarter. Given that most S&P 500 companies report actual earnings above estimates, what is the likelihood the index will report actual growth in earnings of 4.5% for the quarter?
Based on the average improvement in earnings growth during each earnings season due to companies reporting positive surprises, it is likely the index will report earnings growth of more than 10% for the first quarter, which would be the fifth consecutive quarter of (year-over-year) earnings growth above 10%.
Waarom zouden shorters hier beter van worden?Ik wil bij DeGiro een verkooporder instellen tegen bijv. 100euro terwijl de huidige marktprijs van het aandeel bijv. 1 euro bedraagt. Ik krijg als melding dat dit onmogelijk is en de prijs niet hoger mag zijn dan 2euro. Wat voor zever is dat nu? Dat is toch in de kaart van shorters spelen?
Ik dacht begrepen te hebben dat je aandelen niet kunnen worden uitgeleend om te shorten als je een verkooporder instelt.Waarom zouden shorters hier beter van worden?
Dat zijn de regels van de markt waarop het aandeel noteert: je kan geen orders inleggen die te hard afwijken van de huidige koers.Wat voor zever is dat nu? Dat is toch in de kaart van shorters spelen?
Ik hoop hetzelfde, dergelijke cijfers zijn slechts beperkt houdbaar zonder grote gevolgen - zelfs tevreden met de dalende olieprijs en licht neerwaarts bijgestelde vraag naar olie. Stel dat men de lijn van februari-maart zou doortrekken over heel 2022, dat is een nekschot voor de reguliere economie.CPI 8.5%, min of meer in lijn met de verwachtingen. De inflatie exclusief energie en food prices lager dan verwachtingen => alles schiet voorlopig omhoog.
Kans is groot dat we nu peak inflation hebben gezien: vanaf april worden de 'comps' van vorig jaar gemakkelijker en energieprijzen hebben mogelijk ook gepiekt in maart.
Dat is niet zo. Bij IB / Lynx kan je perfect aandelen uitlenen waarop je een verkooporder hebt gezet.Ik dacht begrepen te hebben dat je aandelen niet kunnen worden uitgeleend om te shorten als je een verkooporder instelt.
Degiro biedt geen custody accounts meer aan aan nieuwe klanten. Als je niet wilt dat je effecten mogelijk worden uitgeleend, dan moet je uitkijken naar een andere broker.Als je dat niet wil, kan je beter aan je broker vragen om geen aandelen uit te lenen.