Fizmo
Active member
Soms vraag je je idd af wat daarvan allemaal niet georchestreerd is. Zowiezo veel natuurlijk (nieuwsberichten kleuren/sturen, bots op allerhande fora om retail beleggers te misleiden, CNBC journalisten die close zijn met wall street en ofwel aandelen pumpen ofwel hun bags lossen op retail beleggers, banden tussen politiek & Wall Street, ...) maar die eindeloze stroom aan negatieve berichten over China (regulatory, handelsgeschillen, etc...) sinds februari 21 (ok shit was overgewaardeerd natuurlijk)... dan zouden zowel de financiële elite als de politieke elite in zowel de VS als china daarin moeten meegaan. Zou me niet verbazen natuurlijk want voor hun is het een win-win ten nadele van de retail belegger en pensioenfondsen etc... maar dan zou het toch erger zijn dan gedacht. Sebiet voeren Poetin & Biden ook gewoon een toneeltje op om zich te verrijken via de financiële markten, maar goed dat zal nu wel te ver gaan zeker? 
Ge moet eens naar de verslagen van een Goldman Sachs kijken. Hun trading desks hebben 80% winstgevende dagen en amper dagen waarin ze redelijke verliezen maken. Lijkt mij toch onmogelijk als ge geen bepaalde invloed in de markt hebt of ge de markt niet op één of andere manier kunt sturen.

Ge moet eens naar de verslagen van een Goldman Sachs kijken. Hun trading desks hebben 80% winstgevende dagen en amper dagen waarin ze redelijke verliezen maken. Lijkt mij toch onmogelijk als ge geen bepaalde invloed in de markt hebt of ge de markt niet op één of andere manier kunt sturen.
Laatst bewerkt: