potloodslijper1
Active member
Allemaal om ter grootste portefeuille hier, maar een abonnementje op De Tijd is een probleem … Wie bij Bolero zit kan overigens ook veel beursgerelateerde artikelen van De Tijd lezen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
34 euro/maand is dan ook niet niks. 400euro minder winst per jaar.Allemaal om ter grootste portefeuille hier, maar een abonnementje op De Tijd is een probleem … Wie bij Bolero zit kan overigens ook veel beursgerelateerde artikelen van De Tijd lezen.
De bedoeling is dan ook wel dat je er iets van op steekt. Als je enkele keren per jaar een betere beslissing kan nemen is die 400 euro misschien wel snel terugverdiend.34 euro/maand is dan ook niet niks. 400euro minder winst per jaar.
Persoonlijk vindt ik het toch te duur. Heb al een paar keer abbo gehad via kortingsacties. Een maand voor 1 euro en halfjaar aan 50%. Maar vanaf ik volle pot moet gaan betalen zet ik het stop.De bedoeling is dan ook wel dat je er iets van op steekt. Als je enkele keren per jaar een betere beslissing kan nemen is die 400 euro misschien wel snel terugverdiend.
Zoals Airjinx stelt, steek je er ook wel veel van op. En algemene kennis is ook leuk, toch? Then again, makkelijk gezegd als het bedrijf een digitaal abonnement voorziet34 euro/maand is dan ook niet niks. 400euro minder winst per jaar.

37% winst op 1 dagje ... met de rest van de portefeuille proberen te buy & hold-en, maar zo af en toe een Turbo na kwartaalresultaten zorgt toch voor wat funEffe gokje geplaatst en turbo's (x5) op Just Eat gekocht op het moment dat ik zag dat ze na de cijfers van rood naar groen gingen vanmorgen -> is slechts als kort ritje bedoeld want long term geloof ik echt niet in de rentabiliteit van deze business, maar aandeel was mijns inziens héél erg oververkocht en trading update van Q4 viel eigenlijk beter mee dan verwacht (toch als je de recente koersdaling bekijkt)

Ik had turbo’s long gekocht toen ze enkele weken nog 56 stonden en de lockdown in NL werd aangekondigd. Dacht dat het toen wel zou omkeren. SL was 40 dus heb ze voorlopig nog maar moet nog wel wat recupereren. Dikke fun37% winst op 1 dagje ... met de rest van de portefeuille proberen te buy & hold-en, maar zo af en toe een Turbo na kwartaalresultaten zorgt toch voor wat fun![]()

Ik kies die met het minste kosten -> die van BNP kosten 10% per jaar, die van SG slechts 1%, dus rap gekozen.Stel nu ik wil een turbo op just-eat kopen, welke kies je dan uit?en waar vind je het verschil tussen alle beschikbare turbo's?
In de bolero app vind ik er 134 terug door "just eat" in te tikken bij turbo's
Olie-ETF Wisdomtree WTI Crude Oil zit op 150% sinds de coronadip. (heb tot mijn spijt de helft buitengegooid bij 100% stijging)Shell begint hier stilaan richting de +100% te gaan. Wel gek, samen met ABI in hun corona-dip gekocht. Het idee was dat ABI wel ging stijgen als de crisis was gaan liggen.
De ene bijna 100%, de andere bijna 5% winst![]()
Enfin, net de rekening is gemaakt van het voorgaande jaar en ik heb op de beurs evenveel gewonnen als mijn loon op 4,73 werkdagen. Moet wel zeggen dat het vorig jaar weer een rooskleurig jaar was met 14% meer netto-inkomsten uit mijn arbeid. Maar tussen als de ATH'ers hier, ga ik nog niet direct mijn job kunnen opzeggen.
Das wel een heel raar criterium natuurlijk: kleine/grote portefeuille - laag/hoog loon, .