Don't tempt me!Aandeel is al gezakt tot 90 USD. Ge kunt nog altijd een gokje wagen met een beetje van uw fun money![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Don't tempt me!Aandeel is al gezakt tot 90 USD. Ge kunt nog altijd een gokje wagen met een beetje van uw fun money![]()

Dan zou ik voor calls gaan, zelfs met de dure premiums.Aandeel is al gezakt tot 90 USD. Ge kunt nog altijd een gokje wagen met een beetje van uw fun money![]()
De huisvaders zou ik zeggen die op de kar springen op 200-300.. en de ‘ik heb gisteren op tv gehoord dat..’ mensen.. nu ik las het online maar, ken zelf niemand die er in zit/zat.Die verhalen heb ik precies gemist? Ik denk dat de meeste op WSB vooral volledige spaarboeken hebben verdiend... Enfin, toch de early adopters![]()
Als ik het goed herinner heeft Straddle(?) vroeger zo eens een topic over calls/options/.. gedaan met concreet voorbeeld enzo. Gebookmarked om eens te lezen maar nooit van gekomen natuurlijk, ook wegens geen cincrete plannen met calls, de gevaren in gedachten houdende. Kortweg: voor mij persoonlijk zijn calls een veel grotere wereld apart als ETFsGoed idee, feel free om opnieuw de eer te krijgen
Lijkt mij minder interessant. Aandelen en opties leunen m.i. veel dichter bij elkaar dan aandelen vs passive investing.
Maar ik hoor het graag mocht de meerderheid het anders zien.
Ziet er idd een goede optie uit maar het is toch al serieus gestegenFrequency Therapeutics moet je eens bekijken, wellicht het eerste bedrijf ooit dat hearing loss (deels) zal kunnen reversen. Over 2 maanden komen hun fase 2 resultaten uit. Fase 1 toonde heel wat potentieel: verschillende mensen die pre-treatment pakweg 10 van de 50 woorden verstonden en post-treatment steeg dit naar 30-40 woorden. Indien hun product op de markt geraakt is dit een tenbagger, en kan potentieel al binnen enkele jaren aangezien ze fast-tracked zijn.
Ik heb nog geen positie maar ga misschien wel eentje openen aan 0.5-1% van mijn portfolio waarde als speculatieve play.

We hebben het er een week geleden over gehad. Ok ja, tegenwoordig is dat wel 30 pagina's geleden.

Nog beter is om je dividenden te herbeleggen ipv uit te geven.Ik heb aangekocht aan 17.5 (gemiddeld).
Voor mij is het voornamelijk voor het dividend, maar als het binnenkort nog eens aan EUR 28 staat ga ik ook wel alles verkopen denk ik.
Ben over het algemeen wel fan van dividendaandelen aangezien dat een passieve inkomstenstroom is & het onderliggende aandeel ook nog kan stijgen. Dat geld kan je dan gebruiken voor andere zaken + ik kan ook nog de roerende voorheffing terugkrijgen via de belastingen (max EUR 830 ofzo?)
Denk dat die in de minderheid zullen zijn en zeker niet voor giga bedragen... Meeste mensen zullen er serieus aan verdiend hebben.De huisvaders zou ik zeggen die op de kar springen op 200-300.. en de ‘ik heb gisteren op tv gehoord dat..’ mensen.. nu ik las het online maar, ken zelf niemand die er in zit/zat.
Niet zo dramatisch he, je hebt je bed toch alDat DFV nog in the game zit is ronduit beangstigend. Ofwel gaat hij alles verliezen, en dan vind ik het erg voor hem, ofwel gaat er toch nog een squeeze komen, en dan heb'k mezelf nogmaals de das omgedaan.

Ik ga er van genieten.Niet zo dramatisch he, je hebt je bed toch al![]()
pre-opening -10%. Het moet nog een paar keer halven om aan de 20 te komen.Ik ben benieuwd naar vandaag. Zal het standhouden of alsnog verder dalen? Als het nog verder daalt stap ik gewoon weer in aan 20 ofzo![]()
En hoewel we deze sterke pieken hebben gehad, is de bull thesis van DFV vrij stevig zelfs zonder short squeeze. ALS Cohen dit jaar goed nieuws brengt m.b.t. de transformatie van brick and mortar naar ecommerce zit er zeker nog toekomst in. 300+ is vrij onwaarschijnlijk voor de komende 5 jaar, maar iets zoals ~100 USD lijkt me toch niet onmogelijk in het komend jaar of twee.
Je moet kijken naar de market cap. 1.5 billion USD is zeer weinig indien ze effectief een treatment (alst enigste!) voor gehoorverlies kunnen uitbrengen aangezien dit honderden miljoenen mensen treft wereldwijd (+ dan ook nog eens de waarde van hun regenerative platform dat ook voor andere aandoeningen wordt getest zoals MS). Dat ze het laatste jaar verdubbeld zijn doet er niet toe, al waren ze voor mijn part vertienvoudigd.
Sofina is een sterk bedrijf, investeren tegenwoordig in veel jonge, snelgroeiende bedrijven, vooral in India. Hebben ook connecties met top venture capital funds zoals Sequoia, Tiger Global,... Ik heb geen Belgisch aandelen maar als ik er eentje zou moeten kopen is het wellicht Sofina.Nou, het is al vrij snel gegaan, je weet dus maar nooitEn hoewel we deze sterke pieken hebben gehad, is de bull thesis van DFV vrij stevig zelfs zonder short squeeze. ALS Cohen dit jaar goed nieuws brengt m.b.t. de transformatie van brick and mortar naar ecommerce zit er zeker nog toekomst in. 300+ is vrij onwaarschijnlijk voor de komende 5 jaar, maar iets zoals ~100 USD lijkt me toch niet onmogelijk in het komend jaar of twee.
Ik verlies er geen slaap om.
Mijn Sofina-positie is ondertussen verdubbeld. ingestapt aan ongeveer 145 EUR en ondertussen zitten we aan 290 EUR. Ze zijn echt super bezig de laatste tijd: