Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onlangs Bekaert gekocht. Hiervoor is keytrade perfect (buy/hold, bel20). Echter om te spelen op nasdaq met crazy tech aandelen al dan niet met wat petrol overgoten is keytrade nogal duur (aankoop/verkoop/valuta). Ik vermoed dat Binck hiervoor beste is en geen gedoe met belastingaangifte...Ik ben bij keytrade maar is nogal duur. Welke broker zitten jullie? Is Lynx een aanrader? Of binck?
Binck is Saxo geworden en Saxo is toch zeer duur voor currency. 0.45% voor currency conversion. Is belachelijk.Onlangs Bekaert gekocht. Hiervoor is keytrade perfect (buy/hold, bel20). Echter om te spelen op nasdaq met crazy tech aandelen al dan niet met wat petrol overgoten is keytrade nogal duur (aankoop/verkoop/valuta). Ik vermoed dat Binck hiervoor beste is en geen gedoe met belastingaangifte...
cleantechnica.com
Ik zal lynx dan maar nemen, lijkt me wel makkelijkerIB is het beste voor internationaal handelen, maar TOB moet je zelf doen en je moet de rekening aangeven bij NBB. Lynx doet TOB voor jou maar ook hun rekening moet je aangeven omdat ze IB IE gebruiken. Op vlak van kosten is IB beduidend goedkoper, zeker als je hun tiered commission model gebruikt; Echter Lynx geeft goede lokale ondersteuning ((dividenden)rapporten), belastingsvragen, etc.) dat ook wel iets waard is dit ontbreekt compleet bij IB.
BABA gaat idd vlot omhoog, maar is niet de eerste keer. Mijn GAK is € 169.62 en kostbasis is ondertussen € 7.53K wat toch echt wel al genoeg is. Ik wil nu eerst een duurzamer herstel zien. Dat gezegdzijnde, door rencente aankopen weer bijna terug op ATH. Naast $BABA zijn het nu enkel nog $CRSR en $PLTR dat achter blijven.

Vanwaar de interesse in PLTR? Voor zover ik gelezen heb echt niet de moeite. Grote overheidscontracten. Maar al veel extra aandelen uitgegeven. Niet handig voor de kleine belegger dus. Zelf blijf ik er van weg.IB is het beste voor internationaal handelen, maar TOB moet je zelf doen en je moet de rekening aangeven bij NBB. Lynx doet TOB voor jou maar ook hun rekening moet je aangeven omdat ze IB IE gebruiken. Op vlak van kosten is IB beduidend goedkoper, zeker als je hun tiered commission model gebruikt; Echter Lynx geeft goede lokale ondersteuning ((dividenden)rapporten), belastingsvragen, etc.) dat ook wel iets waard is dit ontbreekt compleet bij IB.
BABA gaat idd vlot omhoog, maar is niet de eerste keer. Mijn GAK is € 169.62 en kostbasis is ondertussen € 7.53K wat toch echt wel al genoeg is. Ik wil nu eerst een duurzamer herstel zien. Dat gezegdzijnde, door rencente aankopen weer bijna terug op ATH. Naast $BABA zijn het nu enkel nog $CRSR en $PLTR dat achter blijven.
Vanwaar de interesse in PLTR? Voor zover ik gelezen heb echt niet de moeite. Grote overheidscontracten. Maar al veel extra aandelen uitgegeven. Niet handig voor de kleine belegger dus. Zelf blijf ik er van weg.
Palantir added 34 new customers in Q3, up 46% quarter-over-quarter. The company’s U.S. commercial revenue grew a whopping 103% YoY in the quarter boosted by it closing 54 new deals each of which were valued at more than $1 million or more. Palantir’s contracts are highly secretive due to the nature of its work, and many of the players are required to sign non-disclosure clauses in their deals, so exactly which deals they landed are not always disclosed. (https://mywallst.com/blog/how-does-palantir-make-money-and-should-i-invest-in-it/)
Omikron nothingburger en met wat geluk zelfs een godsgeschenk die de deltavariant verdringt met een minder ernstig ziektebeeld.Welke dip![]()

goh, zoveel minder ernstig zal het toch niet zijn als je de ziekenhuiscijfers worldwide bekijkt, ... ik zie vandaag nog groen beginnen en rood eindigen eigenlijkOmikron nothingburger en met wat geluk zelfs een godsgeschenk die de deltavariant verdringt met een minder ernstig ziektebeeld.
Let's go![]()
Heb gisteren een zeer klein plukje gekocht, port heeft wat nood aan tech en US en telkens als ik iets wil kopen bots ik tegen die hoge waarderingen. Het feit dat het in port zit zal me ook wat verplichten me wat in te lezen.Zscaler -9% vanwege een downgrade terwijl ze net hun snelste kwartaalgroei in bijna 3 jaar hebben geboekt, mooi cadeau. Indrukwekkend ook hoe Zscaler nu sneller groeit met een >1B ARR run rate vs 300 mil run rate enkele jaren geleden. We horen het management van deze bedrijven vaak zeggen dat ze nog in de 'early innings' zijn, hier is het bewijs..![]()
De super spectaculaire spike in Z-Afrika lijkt plots *poof* te doen.goh, zoveel minder ernstig zal het toch niet zijn als je de ziekenhuiscijfers worldwide bekijkt, ... ik zie vandaag nog groen beginnen en rood eindigen eigenlijk
we wijken af natuurlijk, maar dan verbaast het me toch hoe wij hier in Vlaanderen al die ziekenhuizen vol krijgen met onze hoge vaccinatiegraad en een nieuwe variant die toch niet zo ziek maakt?De super spectaculaire spike in Z-Afrika lijkt plots *poof* te doen.

-26% van ATH is inderdaad een mooie opportuniteit als je enkele jaren vooruit kunt kijken. Zscaler heeft weinig competitie en is extreem dominant in hun security segment, op het Magic Quadrant van Gartner zijn zij als enigste als 'Leader' benoemd voor Secure Web Gateways (network security, zie:https://www.zscaler.com/gartner-magic-quadrant-secure-web-gateways-2020). Die -9% gisteren was ook te verklaren omdat Cloudflare aankondigde dat ze hun Zero Trust Platform uitbreiden en mogelijk wat richting Zscaler opschuiven, maar dan zijn dit soort FUD momenten typisch een gift om aandelen goedkoper te kopen.Heb gisteren een zeer klein plukje gekocht, port heeft wat nood aan tech en US en telkens als ik iets wil kopen bots ik tegen die hoge waarderingen. Het feit dat het in port zit zal me ook wat verplichten me wat in te lezen.
Een paar maandlonen eraf vandaag.![]()

99,8% van de besmettingen is nog de deltavariant in België.we wijken af natuurlijk, maar dan verbaast het me toch hoe wij hier in Vlaanderen al die ziekenhuizen vol krijgen met onze hoge vaccinatiegraad en een nieuwe variant die toch niet zo ziek maakt?