Kleine Beursfeiten

Mijn nieuwe aankoop van gisteren, met beneden 10 p/e, voorspelt 30% cagr eps groei voor de komende 5 jaar.
Tussen de 15-20% FCF yield.
Deep value :p

De andere aankoop krijgt toegang tot 450 miljoen extra toestellen om een nieuwe feature op te gebruiken. gaat tijdje blijven groeien aan 100-300% per jaar.

Laatst bewerkt:
Mijn nieuwe aankoop van gisteren, met beneden 10 p/e, voorspelt 30% cagr eps groei voor de komende 5 jaar.
Tussen de 15-20% FCF yield.
Deep value :p

De andere aankoop krijgt toegang tot 450 miljoen extra toestellen om een nieuwe feature op te gebruiken. gaat tijdje blijven groeien aan 100-300% per jaar.
Vertel :)

Vandaag zijn we allemaal genieën :love2: Dat brede ETF's stevig konden zakken had ik al door, dat ze ook stevig kunnen stijgen is voor mij een first.

19k euro naar beneden sinds mijn ATH begin vorige week, vandaag 6k weg. Voornamelijk door mijn MSFT-turbo's natuurlijk. Ik ga toch nog een schijfje bijkopen volgende week.

Verdorie toch, ik ben te laat voor m'n extra schijfje Micro$oft. Daar staat m'n cash te staan. Dju. En nu durf ik niet meer bij te kopen owv volatiliteit de komende weken.

Ik heb net quasi al mijn turbo's afgebouwd, begin wat hoogtevrees te krijgen en als er een correctie komt dan liever één zonder turbo's :cool:
Toch terug 15% cash nu, hopelijk jeuken mijn vingers niet te hard in de komende dagen/weken om dit terug aan het werk zetten...

Klopt inderdaad, mijn gehele portfolio ging gisteren +9% of zo, dat is de volatiliteit van high-growth bedrijven, zowel naar boven als naar beneden (al zijn de dagen naar beneden meestal ietsje steviger en sneller dan de dagen naar boven, maar dat wordt dan weer gecompenseerd door meer groene dan rode dagen 😀)

@ZoidBerg

Terug
Bovenaan