cege
Well-known member
Als het zo blijft wordt dit wellicht mijn beste dag van het jaar.
Als het zo blijft, lol
ATH hier - nipt. +1.98% op de hele portefeuille
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als het zo blijft wordt dit wellicht mijn beste dag van het jaar.
Als het zo blijft, lol

Geen ATH hier jammer genoeg.ATH hier - nipt. +1.98% op de hele portefeuille
VertelMijn nieuwe aankoop van gisteren, met beneden 10 p/e, voorspelt 30% cagr eps groei voor de komende 5 jaar.
Tussen de 15-20% FCF yield.
Deep value
De andere aankoop krijgt toegang tot 450 miljoen extra toestellen om een nieuwe feature op te gebruiken. gaat tijdje blijven groeien aan 100-300% per jaar.

BLDR en APPSVertel![]()
Hier +2,23% vandaag. Zal wel persoonlijk recordje zijnATH hier - nipt. +1.98% op de hele portefeuille

APPS ook al bekeken maar Q2 hadden ze 101% organische groei en in Q3 63%, een serieuze vertraging. Maar wel redelijk gewaardeerdBLDR en APPS
Vrijdag en gisteren gekocht.

19k euro naar beneden sinds mijn ATH begin vorige week, vandaag 6k weg. Voornamelijk door mijn MSFT-turbo's natuurlijk. Ik ga toch nog een schijfje bijkopen volgende week.
Alle saas/fintech is gisteren 5 a 10% gestegen, ik denk niet dat er specifiek nieuws was@Racing_Genk: Dlocal 10.7% erbij gisteren, premarket nog paar % erbij. Enig nieuws?

)Zelfde als wat ik momenteel doe.Uit nieuwsgierigheid - hoe zouden jullie het aanpakken om 350K te beleggen met inbegrip van een defensieve component?