Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De CEO heeft recent de helft van zijn aandelen verkocht hé.19k euro naar beneden sinds mijn ATH begin vorige week, vandaag 6k weg. Voornamelijk door mijn MSFT-turbo's natuurlijk. Ik ga toch nog een schijfje bijkopen volgende week.
Nog altijd >30% YTD en >200% sinds januari 2020, dus ik klaag niet over mijn 'bullshit' SaaS bedrijven.Ik begin interesting stuff te zien in de trend bij die overpriced bullshit 50x price/revenue SAAS/EV aandelen.
Velen staan al op hun 52 week low.
Alé, nog 90% er af, en dan kan ik er misschien zelfs eentje beginnen kopen!

Als het daarmee te maken heeft, waarom zakt stay-at-home lieveling Zoom dan ook -6%?Nog maar +20% ytd of zo.
Nabije toekomst belooft ook niet veel goeds.
![]()
Snel verkopen dan, want er gaat nog 80% af ;-)Nog altijd >30% YTD en >200% sinds januari 2020, dus ik klaag niet over mijn 'bullshit' SaaS bedrijven.![]()
Dit soort correcties van 30% tot 50% in high growth komen gemakkelijk 1-2 keer per jaar voor, ga je iedere keer hetzelfde komen zeggen? In de februari-mei correctie had je dezelfde beweringen.Snel verkopen dan, want er gaat nog 80% af ;-)
Nu, wanneer weet ik niet. Misschien nog een dead cat bounce of zelfs nieuwe high, who knows.
Maar op lange termijn wel.
Hij toont wel zijn portefeuille alsook de updates en datums van aankoop. Dus je kan perfect zijn rendement volgen.Snel verkopen dan, want er gaat nog 80% af ;-)
Nu, wanneer weet ik niet. Misschien nog een dead cat bounce of zelfs nieuwe high, who knows.
Maar op lange termijn wel.

Wat zou de bodem zijnMijn BABA's doen me pijn.
Meer dan 10k verlies op deze positie.
. Hier ook een bloedrode dag met -6%.Wie Docusing had gekocht begin 2020 heeft nog altijd 100% winst.Er waren hier toch verschillende fans van de snelle groeier Docusign?
-40% vandaag.
En BABA? -60% van de top momenteel.
Nog fans ondertussen?
Mijn excuses op voorhand, maar na de vele discussies zal ik de crashes van alle 'groeiers' (die value investors zogezegd niet begrijpen) hier mooi uitsmeren ;-)
Oei Berkshire de laatste 6 maanden - 5%. Wat een slechte long term inverstering, hahahaha sukkel!Er waren hier toch verschillende fans van de snelle groeier Docusign?
-40% vandaag.
Nog fans ondertussen?
Mijn excuses op voorhand, maar na de vele discussies zal ik de crashes van alle 'groeiers' (die value investors zogezegd niet begrijpen) hier mooi uitsmeren ;-)
-5 gaan vergelijken met -60% anders?Oei Berkshire de laatste 6 maanden - 5%. Wat een slechte long term inverstering, hahahaha sukkel!
DocuSign heb ik enkele maanden geleden verkocht, ik zag de groeivertraging aankomen. Uw leedvermaak is dus onterecht.Er waren hier toch verschillende fans van de snelle groeier Docusign?
-40% vandaag.
Nog fans ondertussen?

Straf, want na het Futu debacle had je toch gezegd dat je het zou melden op het forum als je iets verkocht van uw tips hier?DocuSign heb ik enkele maanden geleden verkocht, ik zag de groeivertraging aankomen. Uw leedvermaak is dus onterecht.![]()
Berkshire is 69% omhoog de laatste 5 jaar, dat is minder dan mijn gemiddeld jaarlijks rendement van de afgelopen 5 jaar.-5 gaan vergelijken met -60% anders?