cege
Well-known member
Hoeveel is er van die 13k vandaag alweer bij?
4.1k. We staan nog altijd hoger dan eind vorige week, so no worries

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel is er van die 13k vandaag alweer bij?

Wat bedoel je?maar aandeel P&G is toch ook niet veel gestegen?
Pampers voor niet in uw broek te schijtenWat bedoel je?

LoLWat maakt dat totaal uit de lucht geplukte rendement eigenlijk uit? Bij een recessie ga je veel minder hebben, bij een bullmarkt misschien meer.
Het is kwestie van op termijn meer te hebben dan een indexfonds.
En als je vandaag een heel slechte dag had, dan zou ik in uw plaats keihard in mijn broek schijten want dan is uw portefeuille pure trash.
Zaten de Disney+ cijfers niet tegen? Had dezelfde bedenking, maar met de coronaopstoot zie ik de parken ook nog wel even minder trekken.Walt Disney lijkt wel goedkoop te staan nu?
Zeker nu de parken etc weer open gaan + succes van Disney+?![]()
Artikel van Feb 21 zegt dat ze hun target van 4j al hadden gehaald na 14 maanden:Zaten de Disney+ cijfers niet tegen? Had dezelfde bedenking, maar met de coronaopstoot zie ik de parken ook nog wel even minder trekken.

03/04: 103 miljoen subscribersArtikel van Feb 21 zegt dat ze hun target van 4j al hadden gehaald na 14 maanden:
https://www.theverge.com/2021/2/11/22278874/disney-plus-94-9-million-subscribers-q1-2021-earnings
Volgens laatste cijfers zitten ze op 118 miljoen subscribers: https://thewaltdisneycompany.com/app/uploads/2021/11/q4-fy21-earnings.pdf
Kostprijs was in Feb ook naar boven gebracht met toevoeging van Star denk ik.
lijkt mij alleszins een goede opportuniteit momenteel.
Nu nog wat cash vinden om erin te steken![]()
Ik heb Disney+ en ik vind hun aanbod mager tov Netflix en Prime... Gebruik het eigenlijk enkel voor de tekenfilms voor mijn kinderen. Dus tenzij je into superhelden of Star wars bent, of kinderen hebt, zou ik Disney+ links laten liggen wat de vertraging mogelijks verklaard?03/04: 103 miljoen subscribers
03/07: 116 miljoen subscribers
02/10: 118 miljoen subscribers
Groei van Disney+ vertraagt serieus.
Over zo'n korte periode moet je het effect van de zomer ook wel in rekening brengen.03/04: 103 miljoen subscribers
03/07: 116 miljoen subscribers
02/10: 118 miljoen subscribers
Groei van Disney+ vertraagt serieus.

Tja, nieuwe Covid-variant, dan verwacht ik toch weer een AB inbev, kinepolis, basic fit, luchtvaart , olie, toerisme enzo naar beneden en de tech-bedrijven zoals facebook, amazon, google, microsoft die profiteren?Wordt een leuke afsluiter van de week blijkbaar ....
Variant ziet er alvast heel gevaarlijk uit op basis van de persberichten ...Tja, nieuwe Covid-variant, dan verwacht ik toch weer een AB inbev, kinepolis, basic fit, luchtvaart , olie, toerisme enzo naar beneden en de tech-bedrijven zoals facebook, amazon, google, microsoft die profiteren?
vraag is natuurlijk of er effectief harde lockdowns zoals Oostenrijk in andere landen gaan komen -> in US geloof ik daar alvast niet in
Ik doe niks, is toch maar een kleine dip? Verkopen doe ik sowieso niet, kopen pas als het enkele tientallen percenten zakt.Variant ziet er alvast heel gevaarlijk uit op basis van de persberichten ...
Mijn banken KBCA en ING krijgen ook forse tikken, letterlijk niets groen in port ....
Los van het virus zal dit koopopportuniteiten opleveren - ben wel nieuwsgierig hoe de forumleden dit aanpakken: vandaag al starten met kopen of verkopen? Posities uitbreiden of opteren voor ETF's?