Kleine Beursfeiten

't Was gisteren al een sterk fluctuerende dag voor mij. Eerst nieuwe ATH om dan om te slaan in de namiddag. Achja, gewoon afwachten, misschien leuk koopmoment binnenkort.

Ageas, wat een schijtaandeel is dat toch.
Elk jaar een mooi, en groeiend, dividend (aan de huidige koers, 4.2% netto in 2022).
Daar doe ik het voor bij dit aandeel.
En als er daarnaast jaarlijks gemiddeld een paar % koersstijging bijkomt, ben ik helemaal tevreden.

Dat is de rol van Ageas in mijn portefeuille, een stabiele inkomstenstroom waar ik weinig omkijken naar heb.

Voor high growth toestanden moet je natuurlijk elders zijn.

Voor high growth moet je er inderdaad niet in zitten, maar low loss zou al tof zijn. (*)

(*) zagen hielp vorige keer. Nog ‘s schrijven naar die mannen van Mediobanca, die dachten mee.

Laatste dagen blijkbaar veel high tech groeiaandelen stevig naar beneden -10/20%, asana,ddog,mndy,snow,...(heb nog geen gekocht)

bij mij bijna alles lichtgroen vandaag :unsure:

enkel zo'n clean energy ETF gedrocht nog altijd in het rood... Wat een miskoop was me dat amai

Mijn turbo’s op Biontech zijn volledig los aan het gaan, daardoor elke dag nieuwe ATH de voorbije dagen
50% verkocht met dikke winst, op de andere 50% staat een stoploss dus in geval van sterke daling beperkte winst, in geval van stijging, dikke winst.
Dus sowieso winst :wink: @ Spooky: wat staat er nog zoal op uw radar?
PS: zeg nu niet gebruik uw verstand en koop een tracker....niet spannend genoeg :biglaugh:

Biden gaat 50 miljoen vaten op de markt gooien vanuit de strategische reserves.
= helft van de wereldwijde dagelijkse (!) consumptie, dus ?
= moet naderhand toch weer aangevuld worden ?

Et alors Joe?

Bij Apache succesvolle test van appraisal well in Block 58.
Koersreactie bleef wat uit , komt goed :)

Terug
Bovenaan