Brt
Banned
Ja, gbl gaat meer focussen op private equity vandaar dat ik het recent gekocht heb...ze hebben vrij recent zelfs extra eigen aandelen ingekocht omdat ze vonden dat de koers vh aandeel veel te laag stond...ja, misschien al jaren kleiner dan indexen, maar tijden veranderen en als je een beetje uw huiswerk maakt dan weet ge dat GBL aan een inhaalslag bezig is. Ik heb een tijd geleden hier gepost dat GBL wel eens de nieuwe Sofina kan worden en heb er zelfs argumenten bijgezet ook.
Je gaat beter presteren dan het gemiddelde als je aandelen er uit pikt die nog een groot stijgingspotentieel te goed hebben en waar de massa nog niet opgesprongen is hé.
Hebt gij iets tegen GBL ofzo ? Ik zie u altijd maar deze holding aanhalen in uw posts...
Niets mis met deze holding, maar wel opgepast: gbl is een goedehuisvaderaandeel, je weet nooit hoe dit kan aflopen

Nieuw managment (wel de kleinzoon van...), heeft meermaals aangegeven dat hij de strategie beetje gaat bijsturen. En inderdaad grote return ga je hier niet uit halen, het is een relatief veilig aandeel met dividend...
. Mijn $ASML-positie is bijna verdubbeld ondertussen.
. 40 stuks baba en 85 bidu hier. Beiden slecht
.
deze mss vervangen