GodWillsIt
Active member
En waar ben jij zoal expert in buiten zagen en mensen de les spellen?Een nieuwe bullmarkt expert is geboren![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En waar ben jij zoal expert in buiten zagen en mensen de les spellen?Een nieuwe bullmarkt expert is geboren![]()
Rivian +40%...
Bekijk mijn tip eens...vandaag +15%, benieuwd hoeveel einde beurs...

Een nieuwe bullmarkt expert is geboren![]()

Tiramisu met speculoos maken.En waar ben jij zoal expert in buiten zagen en mensen de les spellen?
Goh dat is geen slechte eigenschap om te hebben. Je gebruikt toch ook Amaretto?Tiramisu met speculoos maken.
Lotus Bakeries al gekocht?Tiramisu met speculoos maken.
Dat bedrijf maakt winst, een middeleeuws concept waar ik mij niet mee bezighoud.Lotus Bakeries al gekocht?
Is duur, maar blijkbaar wordt speculoos een hype op tiktok met allerlei gerechten met speculoos.
Opnieuw 100x?Dat bedrijf maakt winst, een middeleeuws concept waar ik mij niet mee bezighoud.
Wat zijn de groeicijfers voor 2034?
Mijn excuses, ik had inderdaad niet voorzien dat Shiba Inu het nieuwe wereldwijde betaalmiddel zou worden.Daarom dat je zo graag in olie belegd en dat je anti tips wel leiden tot winst.![]()
Zie je echt zoveel opwaarts potentieel in Intel? Ik heb zowel Intel als AMD in maart dit jaar op m‘n watchlist gezet. Intel serieus in de min, AMD is bijna verdubbeld in die tijd…Voorbije maand of twee heb ik V en MA verkocht.
Heb met dat geld Intel gekocht.
Mogelijk heb ik nog andere dingen verkocht of gekocht, maar ontgaat mij momenteel (verkouden).
Intel met Gelsinger kan imo terug leider worden.
De hires die voorbije jaar gedaan hebben talent dat terugkomt, toont aan dat de cultuur daar weer volop tech gericht wordt.
Daarnaast is het ook bijzonder goedkoop.
P/e onder de 10
Ev/ebitda rond de 6
Veel zal afhangen van hun execution. Als ze succesvol zijn dan krijgt Intel tegen 2025 een mega rerate terwijl ze terug deftig groeien.
Reviews van hun nieuwe CPU zeggen allemaal dat Intel al terug is.
Shell is een van mijn 10 slechtst presterende aandelen ondanks olie dat onverwacht hoog blijft staan.
Veel olie bedrijven lijken niet echt mee te gaan met de olieprijs.
Ja, het potentieel zit er zeker in.Zie je echt zoveel opwaarts potentieel in Intel? Ik heb zowel Intel als AMD in maart dit jaar op m‘n watchlist gezet. Intel serieus in de min, AMD is bijna verdubbeld in die tijd…
- In de US zijn ze nu langs alle kanten chipfabrieken aan het bouwen om nooit meer zo'n tekort te hebben.Ja, het potentieel zit er zeker in.
Maar ze moeten terug de leider worden.
Die leidende positie zijn ze in hoofdzaak verloren omdat het op vlak van hun foundry slecht is gelopen. Daar gaan ze nu meer dan $100 miljard in investeren.
En de bedrijfscultuur lijkt al positief te herstellen. Zodat dit geen IBM wordt.
Na positieve cijfers op singles day hoop ik dat BABA eens vertrokken is. Staat op -15 procent op dit moment.