Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pre-market BABA +2,15% voor 't momentOh snap, terug in het groen met $BABA, de volle 1% alNNND (Tencent) nog maar1.8% in het rood.

Halen momenteel 36% van de omzet uit heel Azië, incl China. Is inderdaad wel een serieuze groeimarkt. Maar luxe uitgaven stijgen overal ter wereld. En met de recente overname v Tiffany's (US focus) & Fendi (gericht op zwarten) wordt de diversificatie enkel sterker.Als het consumentenoptimisme van stijgend vastgoed in China uitdooft (oplopende miserie in de markt, Xi stelde deze week nog een property tax voor), zou ik ook opletten van LVMH of andere luxury retailers die een groot deel van hun omzet in China halen.
Want die zijn kwetsbaarst voor dalende discretionaire consumentenuitgaven.
Bijna 40% van de omzet, maar +50-60% van de winst. De productmarges zijn voor hen in Azie een stuk groter dan in Europa/USA.Halen momenteel 36% van de omzet uit heel Azië, incl China. Is inderdaad wel een serieuze groeimarkt. Maar luxe uitgaven stijgen overal ter wereld. En met de recente overname v Tiffany's (US focus) & Fendi (gericht op zwarten) wordt de diversificatie enkel sterker.

Half off topic, maar boeiende link in sig btw. Wel eens leuk om te lezen.Beobank portefeuille gaat eruit. Na 6.1 jaar 50% of 7.13%/jaar. Degelijk maar mijn Lynx portefeuille geeft me 11.97%/jaar de afgelopen 3.5j.
GlobalFoundries IPO next week? hoe staan jullie ertegenover?
Hopelijk komt er dan een announcement dat ze gaan samenwerken met Lightwave Logic (LWLG). Dan zit ik gebeiteld. Photonic techologies will be the future!![]()
Meer en meer spelers gaan zelf chips ontwikkelen (Alibaba nu ook al trouwens), dus ik zou eerder denken dat Intel over zijn top is. Ben geen expert, maar heeft AMD ook niet gewoon veel betere chips voor pc bijvoorbeeld?Intel -10% voorbeurs, lijkt me interessant koopmoment? Of is dit het begin van een heel lange afstraffing?
Chips ontwikkelen/ontwerpen is iets heel anders dan ze ook effectief produceren (wat AMD dus niet doet). Hoewel Intel inderdaad wat van zijn pluimen verloren heeft de afgelopen jaren, en wat is achterop geraakt tov Samsung en TSMC, is het nog steeds een gigantisch bedrijf met heel wat potentieel. Als ik me niet vergis was een reden voor de achteruitgang het nogal slechte management, maar men is toch een stuk positiever over de nieuwe CEO.Meer en meer spelers gaan zelf chips ontwikkelen (Alibaba nu ook al trouwens), dus ik zou eerder denken dat Intel over zijn top is. Ben geen expert, maar heeft AMD ook niet gewoon veel betere chips voor pc bijvoorbeeld?
Er zit zeker een mooie toekomst in photonics, maar of er een grote rol weggelegd is voor de polymeer gebaseerde technologie van Lightwave is nog maar de vraag... Erg speculatief aandeel, ook te zien aan het gigantisch aantal forumpagina`s bijeen geschreven door beleggers die (heel waarschijnlijk) erg weinig van de onderliggende techniek kennen...
effe rap hun laatste kwartaalrapport opengedaan -> tof begin alleszins:En zo niet is er nog steeds POETF en NIOBF. Ok, dat laatste aandeel heeft niet veel met photonics te maken maar is toch ook wat onderzoek waard.
Just my 2c.
Introduction
NioCorp was incorporated under the laws of the Province of British Columbia under the Business Corporations Act (British Columbia) on February 27,1987, under the name “IPC International Prospector Corp.” On May 22, 1991, we changed our name to “Kingston Resources Ltd.” On June 29, 2001, we changed our name to “Butler Developments Corp.” On February 12, 2009, we changed our name to “Butler Resource Corp.” On March 4, 2010, we changed our name to “Quantum Rare Earth Developments Corp.” On March 4, 2013, we changed our name to “NioCorp Developments Ltd.”