Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Valt idd mee maar op vlak van overzichtjes toch wel een paar stappen achteruit. Maar voor een simpele belegger als ik voldoende.Ik begin Saxo Bank beter en beter te vinden![]()
Hoe dan?Ik begin Saxo Bank beter en beter te vinden![]()
Zal Saxo ook zijn tarieven verhogen voor bv. VWCE zoals Bolero dat zal doen?
@ Racing_genk : SNOW: insiders verkocht 2 weken geleden (CFO,...) voor meer dan 100.000 stuks.
Desondanks gokje is geplaatst!

Ja, te laat via Keytrade...Morgenvroeg zou het in orde moeten zijn : 340 dollar en 9 stuks...voorbeurs dan gekocht?![]()
Volgens dezelfde redenering had je best alles in bitcoin gestoken!Janus zijn anti-tip staat al op +367 euro nog niet verzilverde winst.![]()
Er kunnen 101 redenen zijn waarom insiders verkopen, dat mag je ignoren, maar als insiders kopen dan doe je meestal een goeie zaak als je meedoet.@ Racing_genk : SNOW: insiders verkocht 2 weken geleden (CFO,...) voor meer dan 100.000 stuks.
Desondanks gokje is geplaatst!

D'leteren ook een aanrader? Zijn al sterk gestegen....Er kunnen 101 redenen zijn waarom insiders verkopen, dat mag je ignoren, maar als insiders kopen dan doe je meestal een goeie zaak als je meedoet.
Je hoeft het trouwens niet ver van huis te zoeken -> bij D'Ieteren zijn de insiders de laatste tijd in grote hoeveelheden aan het bijkopen geweest![]()
ALZCHEM AGMisschien een tip voor een aandeel dat gaat starten met een sterke stijging?
Bijna failliet .... -1.60 (-6.61%)past monthALZCHEM AG
(Geen mening over huidige koopwaardigheid van d'ieteren)Je hoeft het trouwens niet ver van huis te zoeken -> bij D'Ieteren zijn de insiders de laatste tijd in grote hoeveelheden aan het bijkopen geweest![]()

Grootste deel van D'Ieteren is idd Belron, recent ook Blackrock dat er een stevige participatie in genomen heeft, en die weten ook meestal wel waar geld mee te verdienen valt(Geen mening over huidige koopwaardigheid van d'ieteren)
De insider aandeelhouders van d'ieteren zou ik wel geen expertise aanmeten, na het aanstellen van Dexia-brokkenpiloot Axel Miller als ceo.
Hoe kwamen ze erbij, echt :-D
Die pipo heeft toen, volledig naar mijn verwachting, desastreuze beslissingen genomen zoals moleskine kopen en een stuk belron verkopen.
Die jongen heeft eigenhandig 300+ miljoen euro in de vuilbak gekegeld, naast zijn loon van 1-2+ miljoen euro per jaar.
Nu is hij kabinetschef van Bouchez in de MR, goede combinatie van lege luchtblazers![]()