Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of iets het 'goed doet' bekijk ik wel op basis van de onderliggende feiten.De grote China schrik lijkt wat voorbij, na mooie rebound vorige week BABA nu terug +8% in Hong Kong en voorbeurs US ook +5%
Maar olie doet het ook goed hoor Janus![]()

- 23.7%ola Sunpower +9%
zo is mijn verlies maar -21% ipv -30%![]()

Ik geloof gewoon fundamenteel niet in hun clickshare product, en da's wel cruciaal in hun gamma, dus een no-go voor mijHier ook nog wat Ageas bijgekocht. Heb ook Barco op het oog. Nog mensen die dit aandeel volgen? Orderboek begint stevig aan te dikken maar problemen met leveringen van onderdelen kunnen op korte termijn voor problemen zorgen.
Ik heb daar een beetje aandelen van gekocht met het idee dat het zich na Corona zal herstellen. (veel thuiswerken omwille van Corona, dus Clickshare is niet echt populair) Maar het herstel blijft voorlopig uit.Hier ook nog wat Ageas bijgekocht. Heb ook Barco op het oog. Nog mensen die dit aandeel volgen? Orderboek begint stevig aan te dikken maar problemen met leveringen van onderdelen kunnen op korte termijn voor problemen zorgen.
Heb me eens wat ingelezen in het hele FB verhaal, en blijkt dat ze idd een pak meer doen dan wat ik ervan dacht. Ondanks mijn aversie voor de persoon Zuckerberg, ga ik vandaag toch over tot de aankoop van het aandeel.Al zijn hun applicaties minder populair bij de piepjonge generatie (<16 jaar) en is dat op lange termijn mogelijks een probleem, ze hebben nog steeds een heel lange growth runway met de bestaande user base.
Hun plannen rond AR/VR/Metaverse, het beter monetiseren van Whatsapp, de ontwikkelingen rond DIEM, etc.
Allemaal zaken met enorm veel potentieel. In de tussentijd blijven ze nog jarenlang tientallen miljarden aan reclame-inkomsten binnenharken via hun core FB platform.
Willen ze relevanter worden in het Gen Z en Gen Alpha segment, hebben ze legio mogelijkheden qua interne ontwikkelingen.
Een overname (type Roblox) zou een simpele oplossing zijn, maar de Amerikaanse politieke elite en verwante agencies zitten er momenteel iets te veel op te kijken.
Misschien kunnen ze dit omzeilen via nauwe partnerships/minderheidsparticipaties, geen idee.
Soit, ik vind het potentieel aan de huidige koers voldoende groot om rustig verder uit te breiden.
Ik volg het bedrijf, of probeer dat toch, goed op - doorheen de jaren toch wel enig vertrouwen in het management gekregen inzake communicatie en guidance. Daarnaast is de K/w voor mij voldoende interessant voor longterm, is het dividend makkelijk houdbaar, de blootstelling in Azië beschouw ik als positief, notering in vergelijking met sectorgenoten is eerder laag ( wellicht door blootstelling), de balans is zeer solide, vastgoedactiviteiten en functie als herverzekeraar en een kleine positie beleggingen bieden ook wat diversificatie.Waarom ageas en geen andere verzekeraar?
200 miljoen omzet, 15 miljard beurswaarde.Gitlab geeft er vandaag bij beurslancering al direct een lap op. Gestoord eigenlijk hoe er bij ontzettend veel tech bedrijven niet gekeken word op een miljard meer of minder aan market cap.

Uw goeie vriend Warren heeft toch ook Snowflake in zijn portefeuille en heeft nog een hogere EV/S dan 75?200 miljoen omzet, 15 miljard beurswaarde.
Dus 75 keer price/revenue, why not
Kan niet wachten op de volgende. 1000x revenue? 0 euro omzet en 1000 miljard market cap?
Maar achteraf zal het weer onvoorspelbaar geweest zijn zeker![]()
Het was enkel Todd Combs en aan een prijs 65% lager dan de huidige prijs.Uw goeie vriend Warren heeft toch ook Snowflake in zijn portefeuille en heeft nog een hogere EV/S dan 75?