contextbinder
Well-known member
Fantastische resultaten- ik heb nog veel te leren, blijf vooral posten zou ik zeggen. Het forum kan er wel bij varen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mensen zijn minder snel geneigd slechte resultaten te postenFantastische resultaten- ik heb nog veel te leren, blijf vooral posten zou ik zeggen. Het forum kan er wel bij varen.

Ik bezit aperam met een aankoop prijs van gemiddeld 21, geen idee hoeveel rek er nog op het aandeel zit na de rally afgelopen jaar.Iemand die hier de staalindustrie volgt?
Mooi resultaat! Blijf je vooralsnog zitten?Ik bezit aperam met een aankoop prijs van gemiddeld 21, geen idee hoeveel rek er nog op het aandeel zit na de rally afgelopen jaar.
Ik heb zelf ook nog geen 20 jaar ervaring of dergelijke hoor. Ik ben begonnen toen ik 18 jaar was en ben er nu 25. Ik probeer vooral een logische investeringsstrategie op te bouwen voor mezelf zodat ik nooit hoef te panikeren. Zo ben ik ook terecht gekomen bij Saul's Investing Discussions op het motley fool forum. Ik zou je zeker en vast aanraden daar eens Saul's strategie doornemen, die spreekt mij erg aan.Fantastische resultaten- ik heb nog veel te leren, blijf vooral posten zou ik zeggen. Het forum kan er wel bij varen.
same here, gelukkig merendeel van mijn posities bij BoleroVoor het eerst kennis gemaakt met het platform van Saxo - komende van Binck is dit toch wel droevig om zien
De KBCS-analisten ramen de nettoactiefwaarde van (heel) D’Ieteren momenteel op 224 euro per aandeel. Dat betekent dat het aandeel met een korting van meer dan 40 procent noteert, wat volgens hen niet gerechtvaardigd is. Cary, Belrons voornaamste concurrent in Scandinavië, trok onlangs naar de beurs tegen een veel hogere waardering dan wat zij momenteel hanteren voor Belron. Ze verwachten wel dat de discount stilaan zal afnemen eens het volle margepotentieel voor Belron zichtbaar wordt. Meer financiële details rond THV Parts zouden de koers ook kunnen aanvuren.
Ze herhalen hun koopadvies en koersdoel van 190 euro.
Als gebruiker vraag een mens zich af hoe men dat voor elkaar krijgt:same here, gelukkig merendeel van mijn posities bij Bolero

naah, alst nieuws uit is ist te laat om op de kar te springenGraag Berkshire nog ferm naar beneden in de komende maanden.
Tegelijk een bijtend koude winter waardoor de energieprijzen door het dak gaan zodat ik mijn oliebedrijven kan verkopen.
Waarschijnlijk op het moment dat het een item wordt in 'de afspraak' of pano, 'de tijd' een artikel runt 'hoe uw graantje meepikken van de hoge olieprijzen en zo uw gestegen tankkost compenseren' of wanneer @Crashtestdummy aanraadt om marginale oliebedrijven te kopen en daar zelfs initieel succes mee oogst.
Dan Buffett die toevallig sterft waardoor Berkshire plots kortstondig 5-10-15% zakt en dus tot 30% ondergewaardeerd wordt, waarna ik alle winst (of zware sloffen zoals @cege zou zeggen) van de olie in Berkshire dump en mij een nieuwe hobby kan zoeken.
Ziedaar het gewenste scenario.

laat op voorhand weten welke andere aandelen je buiten gaat shotten zodat ik daar nog een positie in kan nemenShell buiten geshot. Nu gaan ze natuurlijk terug door de 18 gaan.![]()

ja, olie gaat lekker, stevig vasthouden!Winst van de olie![]()