DwightSchrute
Well-known member
KBC nagenoeg terug op hoogste niveau sinds 2008. 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat is de reden van de algemene terugval van vandaag? Kwestie om de markten beter te leren begrijpen
Maandag: Investeerders houden de Amerikaanse tienjaarsrente nauwlettend in de gaten.Wat is de reden van de algemene terugval van vandaag? Kwestie om de markten beter te leren begrijpen
Niemand gaat je kunnen vertellen wanneer het moment daar is. Gewoon uw geld in de beurs steken en er 10 jaar niet meer naar kijkenik hoor nu al zes maanden (al dan niet terecht) dat het "niet de moment is om nu in de beurst te stappen".
Wil er iemand mij wakker maken wanneer het dan wel de moment is want ik wil mijn spaarrekening nu toch wel binnenkort eens op een andere manier gaan aanwenden![]()

Uw bedrag dat je van de spaarrekening naar beurs wil verhuizen , delen door 24. En vanaf nu elke maand zo'n schijf in ETF's steken voor de komende 2 jaar.ik hoor nu al zes maanden (al dan niet terecht) dat het "niet de moment is om nu in de beurst te stappen".
Wil er iemand mij wakker maken wanneer het dan wel de moment is want ik wil mijn spaarrekening nu toch wel binnenkort eens op een andere manier gaan aanwenden![]()
Niemand gaat je kunnen vertellen wanneer het moment daar is. Gewoon uw geld in de beurs steken en er 10 jaar niet meer naar kijken![]()
En gespreid investeren, om de paar maanden bv. is beter dan 1 keer per jaar het volledige bedrag. Op langere termijn spreid je dan meer de pieken en dalen, zonder te lang te wachten en potentiële groei te mislopen.

:noshitsherlock:bwa, als je alles had belegd vlak na coronacrash was dat beter geweest dan gespreid te beleggen![]()
Dat hangt ook van de transactiekosten af natuurlijk.En gespreid investeren, om de paar maanden bv. is beter dan 1 keer per jaar het volledige bedrag. Op langere termijn spreid je dan meer de pieken en dalen, zonder te lang te wachten en potentiële groei te mislopen.
Dat hangt ook van de transactiekosten af natuurlijk.
En van uw belegginshorizon. Als gij nu uw spaargeld wilt beleggen voor uw pensioen of voor binnen 10 jaar ofzo, dan maakt het niet zo veel uit of ge nu DCA't of alles er ineens insmijt.
De gasprijs omhoog, de elektriciteitsprijs omhoog. Waarom zouden we verwachten dat olie niet dezelfde kant op gaat? Enkel maar omdat het verkettert wordt door de politiek in hun drang naar "groene" energie?
Wat euronav betreft
Vermoedelijk omdat je gerust wat kanttekeningen mag plaatsen bij sommige (vele) soorten van groene energie.Waarom staat groen tussen aanhalingstekens?