belvedere86
Well-known member
Wanneer Afghanistan straks dankzij China een economische grootmacht wordt, zal dit voor alibaba een extra afzetmarkt betekenen. Alles komt goed.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zoals een stijging ook niet in 1 keer gaat is dat bij een daling ook zo. Alibaba zit in een duidelijke dalende trend, volgende bodem is 132$ uit december 2018. Algemene sentiment tegenover China is gewoon negatief nu, op termijn maakt dat niet, alleen zuur als je gekocht had in de eerste 6 maand van dit jaar.Alibaba blijft maar zakken![]()

Shell buiten geshot. Nu gaan ze natuurlijk terug door de 18 gaan.![]()

De tarieven zijn ook zeer seizoensgebonden. Over de afgelopen 30 jaar zien we dat meestal
rond midden september zowat het dieptepunt voor het jaar wordt bereikt. Het vierde kwartaal
is vanwege de voorbereiding voor het winterseizoen in het noordelijk halfrond vaak het beste
seizoen
Specifiek m.b.t. Shell mag men ook niet vergeten dat deze toch een niet onaardige gasproductie heeft.De gasprijs omhoog, de elektriciteitsprijs omhoog. Waarom zouden we verwachten dat olie niet dezelfde kant op gaat? Enkel maar omdat het verkettert wordt door de politiek in hun drang naar "groene" energie?
Wat euronav betreft
Update na een week: nog steeds geen spijt van Shell.Gisteren pakketje gekocht aan 16.85. Momenteel nog geen spijt van...
Had iemand dit maar eens op voorhand gezegdDe gasprijs omhoog, de elektriciteitsprijs omhoog. Waarom zouden we verwachten dat olie niet dezelfde kant op gaat? Enkel maar omdat het verkettert wordt door de politiek in hun drang naar "groene" energie?

ze gaan een groot deel van hun 7 miljard opbrengst van die verkoop uitkeren als dividend... da's natuurlijk niet interessant als BelgZit eindelijk terug in het groen met Shell.
Binnenkort mss deeltje eruit smijten![]()

Dan hebt ge toch niet op een supergoed moment gekocht? Ik zit op +72% daarZit eindelijk terug in het groen met Shell.
Binnenkort mss deeltje eruit smijten![]()

ze gaan een groot deel van hun 7 miljard opbrengst van die verkoop uitkeren als dividend... da's natuurlijk niet interessant als Belg![]()
Op verschillende punten gekocht 23, 21 en 15Dan hebt ge toch niet op een supergoed moment gekocht? Ik zit op +72% daar![]()

zowel in NL als in BE belastingen betalen op het dividend, ik toch liever niet... in BE ok voor het stuk dat je mag inbrengen, maar hoger probeer ik te vermijden.Bwa, is misschien niet het efficiëntste, maar ben wel echt fan van dividenden omdat dat sowieso geld is dat je realiseert en in cash krijgt ipv in kapitalisatie. Voor zelfde geld crasht beurs binnen een maand en is die kapitalisatie niks waard terwijl je uw dividenden nog wel hebt he
Stijgende rente en winstnemingen na fel gestegen koersen van laatste maanden.Wat is de reden van de algemene terugval van vandaag? Kwestie om de markten beter te leren begrijpen
Alles in het rood vandaag...Wat is de reden van de algemene terugval van vandaag? Kwestie om de markten beter te leren begrijpen
Welke?- Tegenvallende resultaten