Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, omdat ik anders stevige verliezen had geslikt indien ik het niet had verkocht en bijgehouden. Tussen het moment van verkoop en vandaag ging het enkel maar neerwaarts. Maar zoals eerder gezegd. Chance. Ik kan het nu veel goedkoper terug aankopen, indien gewenst.Omdat je denkt dat de China ETF vanaf nu enkel nog maar de dieperik in gaat??
ETF's koop ik gewoon elke maand bij, op een dag zal ik wel content zijn dat ik ben blijven bijkopen aan deze prijzen. Misschien over 1 jaar nog niet maar op lange termijn toch echt wel.
Irrationeel? Xi zegt letterlijk: vanaf nu ga je doen wat moet in het belang van het vaderland.De regulatie die China aan het introduceren is ziet er vrij goed uit en zou hun big tech zelfs van een moat moeten voorzien (veel regulatie is meestal in voordeel van de grootsten).
Het is irrationeel hoe zwaar hun big tech momenteel wordt gestraft.
Irrationeel? Xi zegt letterlijk: vanaf nu ga je doen wat moet in het belang van het vaderland.
Volk aannemen als de werkloosheid dreigt toe te nemen. Of winsten herinvesteren in onrendabele projecten als de economie wat dreigt stil te vallen.
En reminder dat China een centraal geleide dictatuur is bij wie de aandeelhouder geen prioriteit is.
Check deze thread: ETF's - Trackers - Indexing - Passive Investing - Mutual Funds - ...Ik ben nog aan het inlezen. Welke moet ik in de gaten houden?
ETF's om te houden en maandelijks bijstorten.

Je hebt hier democratie en rechtstaat.Ik heb het nog altijd liever zo ipv het Belgische systeem, waar de overheid gewoon het geld casht en investeert in complete rommel.
De Europese politiek ligt daar ook niet wakker van.
Ik heb het nog altijd liever zo ipv het Belgische systeem, waar de overheid gewoon het geld casht en investeert in complete rommel.
België en een “paar” belastingen samen in 1 zin… wat een onzin je hier zoal leestLol. De verwaande onwetendheid van de gemiddelde Westerling die telkens begint te dwepen met regimes als Rusland en China van zodra ze het ochottekes niet eens zijn met een paar belastingen.
Schattig hoor.

Lol. Zo arrogantLol. De verwaande onwetendheid van de gemiddelde Westerling die telkens begint te dwepen met regimes als Rusland en China van zodra ze het ochottekes niet eens zijn met een paar belastingen.
Schattig hoor.

Wereldoorlog 3, man man wat ge hier toch allemaal leestJe hebt hier democratie en rechtstaat.
En de belastingen op bedrijven vallen precies best wel mee als je de lage werkloosheid, de hoge productiviteit per inwoner en hoge gemiddelde bedrijfswinsten ziet.
Misschien is er inderdaad wel eens een goede wereldoorlog 3 nodig om verwende Europeanen te herinneren aan wat een vrijheid en welvaart we hier hebben.

Wereldoorlog 3, man man wat ge hier toch allemaal leest![]()
Lol. Zo arrogant![]()
allé kom, ik zal bijten: toon mij eens 1 post uit deze topic waar China als het walhalla wordt omschreven… en toen werd het stilArrogant? Integendeel, ik ben net dankbaar. Dankbaar voor de vrijheid en welvaart waar we mogen in leven.
Het is vooral toch pathetisch om te zien hoe China plots als het walhalla omschreven wordt omdat ze zo opportunistisch zijn om als communisten op slinkse wijze toch het kapitalisme te omarmen wanneer het hen uitkomt.

Ik zie hier niemand China als het walhalla beschrijven. En het is niet omdat wij hier alle luxe hebben en ons pollekes mogen kussen dat we geen commentaar mogen hebben op het feit dat we in een land wonen met één van de hoogste belastingen en dat we daar een inefficiënte(cfr. overstromingen Wallonië) en moddervet overheidsapparaat voor terugkrijgen.Arrogant? Integendeel, ik ben net dankbaar. Dankbaar voor de vrijheid en welvaart waar we mogen in leven.
Het is vooral toch pathetisch om te zien hoe China plots als het walhalla omschreven wordt omdat ze zo opportunistisch zijn om als communisten op slinkse wijze toch het kapitalisme te omarmen wanneer het hen uitkomt.