Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar stel dat je een portefeuille hebt van 200.000 en je investeert slechts 1% (€2,000) daarin ... dan nog zou ik het zonde vinden op het einde van het jaar als mijn rendement 1% lager is door zo'n gokje dat verkeerd uitdraaitVoor bepaalde mensen is een serieus bedrag "klein geld" natuurlijk - kijk naar Musk die te pas en te onpas de crypto wereld domineert met 5 letters.
Leuk om volgen maar net als jij zou ik er effectief enkel wat klein geld durven in "beleggen", moet wel een zalig gevoel zijn als het lukt natuurlijk.
Ik vermoed omdat crypto markten niet gereguleerd zijn dat hij mag zeggen wat hij wil.Voor bepaalde mensen is een serieus bedrag "klein geld" natuurlijk - kijk naar Musk die te pas en te onpas de crypto wereld domineert met 5 letters. Ben eigenlijk verbaast dat zoiets überhaupt wettelijk is toegelaten.
Leuk om volgen maar net als jij zou ik er effectief enkel wat klein geld durven in "beleggen", moet wel een zalig gevoel zijn als het lukt natuurlijk.
Nvidia kan je nu toch in niets vergelijken met AMC?Goh NVDA is geen AMC maar dat is ook al vlot gestegen en dat lijkt me minder risicovol.

Anderzijds is 1% niet iets om van wakker te liggen natuurlijk, dat is dagelijkse kost bij wijze van spreken. Ik zou dus eerder stellen dat 1% toekennen aan zeer volatiele items als verdedigbaar/rationeel kan bestempeld worden.Maar stel dat je een portefeuille hebt van 200.000 en je investeert slechts 1% (€2,000) daarin ... dan nog zou ik het zonde vinden op het einde van het jaar als mijn rendement 1% lager is door zo'n gokje dat verkeerd uitdraait
Dan liever beleggen in 10 bedrijven waar je de volle 100% in gelooft en begrijpt en daar dan telkens voor €20,000 instappen... als je op zo'n aandeel dan 10% winst op maakt heb je ook €2,000 winst hé (en dan slaap je beter 's nachts)
ieder zijn strategie natuurlijk!Anderzijds is 1% niet iets om van wakker te liggen natuurlijk, dat is dagelijkse kost bij wijze van spreken. Ik zou dus eerder stellen dat 1% toekennen aan zeer volatiele items als verdedigbaar/rationeel kan bestempeld worden.
To theJuist al mijn geld in aandelen gegooid en nu mcdonalds gaan eten. Warren Buffet up in this shit
and beyond! 

Das toch ook wel impulsief, zeker met de huidige standen van de beurzen. Je kon toch beter in stukken in de beurs pompen ? Heb je alles in VWCE gestoken ? Of ook individuele aandelen ?Juist al mijn geld in aandelen gegooid en nu mcdonalds gaan eten. Warren Buffet up in this shit
calls on mc donaldsJuist al mijn geld in aandelen gegooid en nu mcdonalds gaan eten. Warren Buffet up in this shit
welke broker gebruik je eigenlijk voor te shorten?Gisteren geprobeerd om een shortsell op AMC te doen maar geen aandelen geschikbaar![]()
Ja alles in VWCE, geen individuele stonksDas toch ook wel impulsief, zeker met de huidige standen van de beurzen. Je kon toch beter in stukken in de beurs pompen ? Heb je alles in VWCE gestoken ? Of ook individuele aandelen ?
Proposed Transaction
PSTH shareholders will own three separately traded securities following the completion of the Transaction and the issuance of rights by SPARC:
(1) their pro‐rata share of UMG Ordinary Shares, which at cost, including transaction expenses, represents approximately $14.75 per PSTH share, before accounting for any dilution from PSTH Distributable Redeemable Warrants (the “Redeemable Warrants”);
(2) their pro‐rata share of PSTH after the distribution of the acquired UMG shares (“PSTH Remainco”), which will have approximately $5.25 in cash per share, before accounting for any dilution from PSTH Distributable Redeemable Warrants; and
(3) one transferable five‐year right per share (a “SPAR”) of Pershing Square SPARC Holdings, Ltd. (“SPARC”), which is expected to trade on the New York Stock Exchange.
@KenpachiEr zijn verschillende "plays", welke de meest value vangt of het meeste aandeelrendement gaat opleveren da's voor jouw te bepalen
1) heb je de infrastructuur. Een telecommast eigenaarr zoals AMT (een REIT) komt dan in the picture.
2) de telecomproviders zoals Orange, AT&T, Verizon, Vodafone die net zoals AMT de masten in beheer hebben, maar de connectiviteit leveren aan de users.
3) de leveranciers van de telecomproviders met de effectieve 5G licenties: Nokia, Ericcson, Huawei & ZTE.
4) bepaalde industriëen die hierdoor veel efficiënter zouden kunnen werken. Da's ne moeilijke denk ik om nu al te identificeren.
5) Een bedrijf zoals Broadcom (ticker AVGO) dat een beetje van alles doet in technologie
Ivm Internet of Things (IoT), dat is al volle bak gaande. Daar is vaak narrowband internet (voor slimme meters bvb) of 4G voldoende.