Nog meer twijfels 
Mss toch maar Nvidia dan.

Geniale zet eigenlijkdjeezes, dat is er echt over.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Geniale zet eigenlijkdjeezes, dat is er echt over.

"Sell when a stock is yoyo'ing for a time"
- Peter Lynch
(kan ook Greenblatt zijn, herinner het mij niet 100%)
Waarom niet OXYNog meer twijfels
. Binnenkort mogelijk een tweede straat dicht.Waarom niet OXY. Binnenkort mogelijk een tweede straat dicht.

"Sell when a stock is yoyo'ing for a time"
- Peter Lynch
(kan ook Greenblatt zijn, herinner het mij niet 100%)
FCF marge van Netflix compleet in mekaar gestort,
Noem je dat een lap rond de oren?Ik ben tegenwoordig al tevreden met iets minder rood, verleden week nog telefoon gehad van het OCMW om even te informeren of het nog gaat en of ik geen assistentie nodig had, ook het nemen van treinspoorvrije routes begint te wennen en tegenwoordig kom ik met 1 fles wijn ook al de dag door. Het pad van gewenning is stilaan een feit.
Wel straf dat ASML uitgerekend vandaag een lap rond zijn oren heeft gekregen - behoorlijk wat adviesverhogingen - niet dat ik daar veel aandacht aan besteed - maar de markt reageert daar toch positief op in het algemeen.
Ik ben tegenwoordig al tevreden met iets minder rood, verleden week nog telefoon gehad van het OCMW om even te informeren of het nog gaat en of ik geen assistentie nodig had, ook het nemen van treinspoorvrije routes begint te wennen en tegenwoordig kom ik met 1 fles wijn ook al de dag door. Het pad van gewenning is stilaan een feit.
Wel straf dat ASML uitgerekend vandaag een lap rond zijn oren heeft gekregen - behoorlijk wat adviesverhogingen - niet dat ik daar veel aandacht aan besteed - maar de markt reageert daar toch positief op in het algemeen.