:unsure: Well-known member Crowdfunder FE Supporter Gisteren om 21:35 #35.782 Wat pacbio en dsm firmenich verkocht. Ik behoud nog kleine posities erin. Ineens wat SOFI aangekocht. Nog mcdonalds en pepsico op het oog, lijken allebei wat afgestraft te zijn de voorbije maanden
Wat pacbio en dsm firmenich verkocht. Ik behoud nog kleine posities erin. Ineens wat SOFI aangekocht. Nog mcdonalds en pepsico op het oog, lijken allebei wat afgestraft te zijn de voorbije maanden
Pan Well-known member Crowdfunder FE Vandaag om 00:00 #35.783 :unsure: zei: Wat pacbio en dsm firmenich verkocht. Ik behoud nog kleine posities erin. Ineens wat SOFI aangekocht. Nog mcdonalds en pepsico op het oog, lijken allebei wat afgestraft te zijn de voorbije maanden Klik om te vergroten... vreemde timing wat PACB betreft, Ze zijn gisteren opgenomen in de Russell 2500 growth stocks. Dat lijkt me toch nog een 10% stijging te geven.
:unsure: zei: Wat pacbio en dsm firmenich verkocht. Ik behoud nog kleine posities erin. Ineens wat SOFI aangekocht. Nog mcdonalds en pepsico op het oog, lijken allebei wat afgestraft te zijn de voorbije maanden Klik om te vergroten... vreemde timing wat PACB betreft, Ze zijn gisteren opgenomen in de Russell 2500 growth stocks. Dat lijkt me toch nog een 10% stijging te geven.