Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sometimes stonks go down. Sometimes stonks go up. Als je eerst al 75% gezakt bent kan er al eens 14% bij ook.Wat is er plots veranderd dat Duolingo +14% gaat de laatste 2 dagen?
*Cries in Adobe*Of is dit gewoon meehiken op een nieuwe software rush?![]()
Laten we hier op hopen. Dan kwestie van bijkopen. Als het op termijn hersteld is alles ok:Sometimes stonks go down. Sometimes stonks go up. Als je eerst al 75% gezakt bent kan er al eens 14% bij ook.
*Cries in Adobe*
En…Voor Adobe dan mogelijk die spike richting 210$. Ik lees ook analyses van 160$. In deze markt kan alles… Maar mijn basisanalyse is 220-230$ met eventueel een spike naar 210$.
De inflatie is blijkbaar ferm omhoog.
De beurzen die recht naar boven gingen zonder reden recht de beerput in![]()
FTFYDe beurzen die recht naar boven gingen zonder een mij bekende reden recht de beerput in
Aandelen zoals POOL gaan toch al 2 dagen mooi omhoog. Rotatie van high risk naar low riskDe inflatie is blijkbaar ferm omhoog.
De beurzen recht de beerput in![]()
.Niet gekocht door BG.Aandelen zoals POOL gaan toch al 2 dagen mooi omhoog. Rotatie van high risk naar low risk.

Ondertussen is europa en ook belgië, duidelijk in hun visie naar het autonoom worden op het vlak van energie. kernreactoren zijn geen paria meer maar de enige uitweg uit deze heisa. Ook duitsland volgt die visie.
Hoe kan je hier als belegger best van profiteren? Rechtstreeks beleggen in uranuim? UUUU/URNU ( ETF)/...
Misschien een positie in schneider? Engi?
Wat zijn jullie ideeen hierover?
Ik begrijp nog steeds niet waarom Sea ltd. na zo’n goede earnings zo kan doorzakkenJe verkoopt na goeie earnings? Straffe strategie.
. @GodWillsIt : wat is je strategie momenteel hiermee? Bijkopen, houden of verkopen? Twijfel om binnenkort terug te kopen.Al moet ik eerlijk zijn dat ik al een hele tijd mij af aan het vragen ben waarom dat die beurzen bleven stijgen en stijgen en stijgen met de capriolen van Trump...
AI hype, deze lijkt te bekoelen (of hype gaat even naar SpaceX IPO) en dus zien we nu het effect van Trump in aandelen. Je kon het effect al langer zien in BTC.FTFY
Al moet ik eerlijk zijn dat ik al een hele tijd mij af aan het vragen ben waarom dat die beurzen bleven stijgen en stijgen en stijgen met de capriolen van Trump...
En daarbij de pump of dump van Adobe. Spannende weekVrijdag wordt spannend, SpaceX IPO is 4x oversubscribed dus komt wel wat geld vrij. Tegelijk de eerste speech van Warsh..
.Zowel jou Oxy als Deceuninck keihard gestegen vandaagJe moet de juiste aandelen kopen he, die van mij zakken en zakken en zakken

Omdat equities nog altijd de superieure asset klasse zijn, ongeacht of nu president X of Y aan de macht is. De beleggers die schrik kregen vorig jaar toen de beurzen volatiel reageerden op Trump zijn tarievenbeleid zijn eraan voor de moeite, beurzen hebben sindsdien sterk gerallyd.FTFY
Al moet ik eerlijk zijn dat ik al een hele tijd mij af aan het vragen ben waarom dat die beurzen bleven stijgen en stijgen en stijgen met de capriolen van Trump...