Sneeuwstorm
Well-known member
Ik weet zo niet of het echt een buy the dip moment is. Het is misschien meer een discussie voor in het geopolitieke topic te voeren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moest ik cash hebben.Niemand die in deze periode aandelen koopt?

Niemand die in deze periode aandelen koopt?
Je bedoelt de periode waar een of andere sinaasappel elke week een gerucht dropt dat hij een ander land gaat overnemen terwijl het dubieus is of zijn pogingen gaan slagen en interne raad naast zich neerlegt?Niemand die in deze periode aandelen koopt?
Als ik naar IWDA kijk dan heeft de markt nog niet veel gedaan eigenlijk, we staan 2% onder de ATH momenteel ...Tjah, de markt fluctueert sterk omwille van de snelle ontwikkelingen in en rond Iran en Trump.
De ipo gisteren van Swarmer op Nasdaq, is er ook niet naast.
Voor lancering $5 per aandeel, bij opening al $12.5 waard. 24h nadien staan ze ondertussen op $43...

Idd, ook gezien, maar de investeerders van de eerste minuut kunnen er maar goed met zijnWeer een bubbelaandeel.
Amper omzet, zware verliezen, wie steekt zijn geld daar toch in.![]()
Ondertussen is europa en ook belgië, duidelijk in hun visie naar het autonoom worden op het vlak van energie. kernreactoren zijn geen paria meer maar de enige uitweg uit deze heisa. Ook duitsland volgt die visie.
Hoe kan je hier als belegger best van profiteren? Rechtstreeks beleggen in uranuim? UUUU/URNU ( ETF)/...
Misschien een positie in schneider? Engi?
Wat zijn jullie ideeen hierover?
En over welke firma's spreek je dan?Een thema waar ik zelf ook een behoorlijke exposure aan heb door eerder in te zetten op toeleveranciers van grid hardware & balanceringsdiensten dan wel de netwerkbeheerders zelf.
kdenk dat de meeste retail in tech en software zit met margin, wat toch het meest volatiel geweest is in de laatste maandenAl bij al toch een vrij geordende daling en nog weinig van paniek te merken. S&P amper 2% lager dan begin dit jaar en Nasdaq 4,5%.
Daarom vind ik het bizar dat ze spreken van margin calls om de prijsdalingen bij goud en zilver (en andere metalen) te verklaren.
Sterke stijging vandaag van Dlocal na sterke resultaten.DLocal terug een buy?
Edit: Vandaag uiteraard gekocht aan 11,82$.
naar 4% boven de dip aankoop sedert mijn aankoop in november :/ mag gerust nog wat doorstijgenSterke stijging vandaag van Dlocal na sterke resultaten.