Gelukkig 2 dagen de tijd om dat wel te doen zodat we maandag netjes kunnen volgen <3Waar mijn beurspeen wel hard van wordt, is DSM Firmenich, ik heb het dan ook gekocht.
Wel een beetje te laat op de avond nu om een write-up te doen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig 2 dagen de tijd om dat wel te doen zodat we maandag netjes kunnen volgen <3Waar mijn beurspeen wel hard van wordt, is DSM Firmenich, ik heb het dan ook gekocht.
Omwille van de koers?Waar mijn beurspeen wel hard van wordt, is DSM Firmenich, ik heb het dan ook gekocht.

Wat bedoel je...?Omwille van de koers?![]()
Sorry, mopje omdat het ook een wielerploeg wasWat bedoel je...?
Huidige prijs versus toekomstige winst, met een veiligheidsmarge, zoals gewoonlijk.

Soms zijn er aandelen dual listed in USD en EUR. Is er eigenlijk verschil tussen de 2 behalve de wisselkoers en lokale belastingen (bv op dividend)
Ah ok, nog goed grapjeOmwille van de koers?![]()

revenue guidance voor 2026 bijgesteld van 50m naar 200m
Why? Best wel wat moat in de sector dat ze zitten, zeker na de merger, maar ze zitten in een industrie die nu gewoon pover presteert.Waar mijn beurspeen wel hard van wordt, is DSM Firmenich, ik heb het dan ook gekocht.
Inderdaad, en dat is dikwijls het moment van koopjes nietwaarWhy? Best wel wat moat in de sector dat ze zitten, zeker na de merger, maar ze zitten in een industrie die nu gewoon pover presteert.

Care to share?Maar er zijn nuchter bekeken en los van de dagelijkse hype headlines wel degelijk zaken te vinden die eigenlijk vrij goedkoop zijn.
Argent IndustrialCare to share?
LLM's gaan de search moat wel aantasten maar Gemini gaat dit voor hun gewoon overnemen.Ik denk trouwens meer en meer dat de autonome auto moonshot wel degelijk integraal deel uitmaakt van de reden dat Berkshire pas vorig kwartaal kocht aan +- 190.
Afgewacht dat LLM's de search moat niet aantastten, en gezien dat de uitrol van Waymo volgens plan verloopt.
Als dat het geval is, zouden nog veel grotere aankopen moeten volgen de komende kwartalen (maar misschien niet aan een aandelenprijs van 300).
Want van het potentieel van Waymo krijg ik ook wel een denderende beurspeen, hoe langer ik er bij stilsta.
Soit, ik kijk uit naar Burry's aankondiging op 25 november.
Anticlimax.En dat blijkt dus de lancering van een substack a rato van 30€ per maand. Wat een tragikomisch verhaal. Nog even grabbelen in de ton van retailXfluencers fin de carrière.
jawadde, zit al terug op het niveau van bijna 5j geledenNovo Nordisk weer onderuit na Alzheimer’s drug trial failure.