Ik heb er alvast die momenteel een buy zijn.
Welke mogen dat dan zijn?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb er alvast die momenteel een buy zijn.

Daar bestaat een interessant topic voorWelke mogen dat dan zijn?![]()
.11% positie ongeveer. Rest heb ik rond die recente piek verkocht. Als het richting de 170$ of lager gaat koop ik wellicht weer bij.@Racing_Genk : Hoe zit het momenteel nog met je positie in Monday? Nog steeds forse positie?
Ok bedankt. Hier nog 3,5% momenteel. Een dipje zou welkom zijn. Zou ook graag Braze willen bijkopen moest het rond 23$ geraken.11% positie ongeveer. Rest heb ik rond die recente piek verkocht. Als het richting de 170$ of lager gaat koop ik wellicht weer bij.
Die zal blijven volgens laatste info.Iemand die weet of de meerwaardebelasting ook ervoor zorgt dat de huidige wetgeving mbt tot speculatieve meerwaarden vervalt?
Toch nog een stevige positie dan?11% positie ongeveer. Rest heb ik rond die recente piek verkocht. Als het richting de 170$ of lager gaat koop ik wellicht weer bij.
Voor het eerst in aanraking gekomen met een prospect dat gebruik maakt van Monday.com. Advocatenkantoor in het Brusselse waarbij iedereen praktisch van thuis uit werkt. Ik vraag nu wel af of Monday dit zou voelen als meer bedrijven beginnen pushen voor hybride met een overgewicht naar kantoor.Op dit moment en op de Belgische markt misschien. Relevantie daarvan voor de resultaten van dat soort bedrijven? Nihil.Hoogopgeleiden krijg je niet meer in een kantoor.
Crash? Denk dat er eerder een correctie komt, gevolgd door een volgende, mogelijk laatste, melt up.Felgroene dag vandaag. De crash is CANCELLED!
waddup met PACB?![]()

Ik heb GRAIL van die spin-off in 2024 en voor een of andere reden staat die aan 0.37/stuk in mijn PF. Dus stijging van 36000% aan de prijs van vrijdag nog. :')mogelijks spillover van de funding bij GRAIL.
Overigens. +30% bij Grail. NIeuwe ronde @ 70USD en stok schiet naar 100
TWIST ook +11% (al 16% ondertussen)
Grail volgens mij nog altijd age of retarded. Maar blijkbaar moet je gewoon HODL en verkopen als het ergens aan 200 of zo staat![]()
Ik heb GRAIL van die spin-off in 2024 en voor een of andere reden staat die aan 0.37/stuk in mijn PF. Dus stijging van 36000% aan de prijs van vrijdag nog. :')
Helaas heb ik er geen 1000 stuks van.
In realiteit is het wel 500% gestegen of zoiets in dat timeframe.
Ga je dat constant herhalen bij elke ATH ? VermoeiendApple & Alphabet ATH![]()
Ga je dat constant herhalen bij elke ATH ? Vermoeiend

OVH groupe staat vandaag een alweer kwart lager (9.3 vs. 12.2 ten tijde van je post). Interessant?OVH groupe volledig verkocht ondertussen, meer dan 50% stijgen op minder dan een maand is wat te hard gegaan en puur op sentiment, er zijn geen concrete extra orders in de pipeline zichtbaar. Re-entry als het wat afkoelt.