Kleine Beursfeiten

Iemand die weet of de meerwaardebelasting ook ervoor zorgt dat de huidige wetgeving mbt tot speculatieve meerwaarden vervalt?

11% positie ongeveer. Rest heb ik rond die recente piek verkocht. Als het richting de 170$ of lager gaat koop ik wellicht weer bij.
Toch nog een stevige positie dan? :thinking: Voor het eerst in aanraking gekomen met een prospect dat gebruik maakt van Monday.com. Advocatenkantoor in het Brusselse waarbij iedereen praktisch van thuis uit werkt. Ik vraag nu wel af of Monday dit zou voelen als meer bedrijven beginnen pushen voor hybride met een overgewicht naar kantoor.

Hoogopgeleiden krijg je niet meer in een kantoor.
Lukt het toch dan kan je je werknemers meer betalen of anders een zuur gezicht.

Iemand een ideetje over NICE inc?
Vrij lage PE en de EPS & revenue blijft stijgen.

Uber lijkt mij ook wel de goeie kant op te gaan :thinking:

Hoogopgeleiden krijg je niet meer in een kantoor.
Op dit moment en op de Belgische markt misschien. Relevantie daarvan voor de resultaten van dat soort bedrijven? Nihil.

In de US zijn er veel bedrijven waar het ondertussen al lang terug binnen komen of beschikken is... de piek voor thuiswerk ligt achter ons. We mogen er vrij gerust in zijn dat we niet terug naar pre-2020 niveau zullen gaan, maar we gaan ook niet meer dan 2020/2021 niveau's bereiken.

waddup met PACB? :scream:

mogelijks spillover van de funding bij GRAIL.

Overigens. +30% bij Grail. NIeuwe ronde @ 70USD en stok schiet naar 100 :cheer:

TWIST ook +11% (al 16% ondertussen)

Grail volgens mij nog altijd age of retarded. Maar blijkbaar moet je gewoon HODL en verkopen als het ergens aan 200 of zo staat :laugh:

Laatst bewerkt:
mogelijks spillover van de funding bij GRAIL.

Overigens. +30% bij Grail. NIeuwe ronde @ 70USD en stok schiet naar 100 :cheer:

TWIST ook +11% (al 16% ondertussen)

Grail volgens mij nog altijd age of retarded. Maar blijkbaar moet je gewoon HODL en verkopen als het ergens aan 200 of zo staat :laugh:
Ik heb GRAIL van die spin-off in 2024 en voor een of andere reden staat die aan 0.37/stuk in mijn PF. Dus stijging van 36000% aan de prijs van vrijdag nog. :')

Helaas heb ik er geen 1000 stuks van.

In realiteit is het wel 500% gestegen of zoiets in dat timeframe.

Ik heb GRAIL van die spin-off in 2024 en voor een of andere reden staat die aan 0.37/stuk in mijn PF. Dus stijging van 36000% aan de prijs van vrijdag nog. :')

Helaas heb ik er geen 1000 stuks van.

In realiteit is het wel 500% gestegen of zoiets in dat timeframe.

Dat is gewoon foefelare - wsch voor tax purposes. Officieel is het aan ~0.0001.

In realiteit was het afgespind van ILMN aan 20ish denk ik.

Mbt Ierse bank PTSB (nog steeds mijn grootste positie): er zijn geruchten dat het Spaanse Bankinter een bod zou willen doen van 1.8B..
(Premium vzn 30pct op huidige mkt cap)

OVH groupe volledig verkocht ondertussen, meer dan 50% stijgen op minder dan een maand is wat te hard gegaan en puur op sentiment, er zijn geen concrete extra orders in de pipeline zichtbaar. Re-entry als het wat afkoelt.
OVH groupe staat vandaag een alweer kwart lager (9.3 vs. 12.2 ten tijde van je post). Interessant?

Terug
Bovenaan