SomeDude
Banned
Idd nog wat complexiteit erbovenopVolgens de tijd wordt het voor alle aankoopschijven voor de foto de gemiddelde aankoopprijs en daarna FIFO![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd nog wat complexiteit erbovenopVolgens de tijd wordt het voor alle aankoopschijven voor de foto de gemiddelde aankoopprijs en daarna FIFO![]()
Ze gaan u verplichten om te verkopen!Waar ik meer schrik van heb is het zinnetje van Jambon: "Als blijkt dat deze belasting niet voldoende opbrengt dan gaan we bij dezelfde doelgroep moeten kijken om toch aan onze benodigde inkomsten te gegeraken"
Ze gaan u verplichten om te verkopen!
Ipv te zorgen dat meer mensen beleggen (en meerwaarde realiseren) gaan ze dan de weinigen die het doen nog wat extra belasten neem ik aan.
.Amazon.heeft er iemand tips voor robotica stocks/etf's?
heeft er iemand tips voor robotica stocks/etf's?
Zot hoe die gestegen zijn de laatste tijd
Eerste aankoop was aan 91 in 2022 ... en heeft altijd maar bijgekocht, dit jaar zelfs zijn overige aandelen ook ingewisseld voor Spotify - het enige aandeel dat hij nog heeft. Deels geluk uiteraard - maar desondanks relatief beperkte investering (20-25k ondertussen) is dat inmiddels wel een serieus bedrag.Oh wauw Spotify is idd sterk gestegen op een paar jaar, maal 7. Met hoeveel is hij er in gestapt misschien?
Past, zoals bij veel beleggers, in een lange rij van gemiste kansen vrees ik ...En dan heb ik je in 2023 nog de raad gegeven te luisteren naar je collega.
En niet willen doen he en ma brol kopen.![]()
D-Local nog altijd? Blijven voorlopig precies wat ter plaatse trappelen. Ik heb zonet even naar hun klanten gekeken, er zitten wel wat bekendere namen tussen: PedidosYa, Rappi, Shein, Tencent, DiDi, Nike Temu,... Allemaal erg populair in op zen minst mijn vrouw haar thuisland en buurlanden.