Kleine Beursfeiten

Iemand een idee waarom bepaalde markten (voornamelijk Tokyo) niet beschikbaar zijn via Bolero?
Lijkten mij toch grote bedrijven genoteerd te zijn die interessant kunnen zijn (Mitsui, NYK, Toyota, Softbank,..)

Sommigen zijn via USD ADR beschikbaar, maar daar ben ik niet al teveel fan van.

Feel die vibes zeg 😁
Speculatie in retard aandelen met 0 businessmodel en 0 euro operationele winst.
Dat hebben we werkelijk nog nooit gezien in de geschiedenis.

Maar mijn plaat wordt afgezaagd natuurlijk.
Weeral 2021, maar het duurt laaaang deze keer.

Desalniettemin aan iedereen veel plezier en winst gewenst 🥳

Turbo long natuurlijk, ganse hoop adviesverhogingen - gaat los naar 200
Nochtans vind ik de short case alleen maar aantrekkelijker geworden, want de stijging is puur door momentum door Israël-Iran conflict.
Eens dat oud nieuws is, zie ik ze vrij snel terugvallen.
Om nog maar te zwijgen wat Palantir zal doen eens de Nasdaq in zijn geheel terugvalt...

Dank je, ik voel de oprechte plaatsvervangende blijheid. ;)

Degiro trouwens nog steeds SWC niet toegevoegd dus nog niet kunnen kopen, gisteren +73% :(
Edit: degiro weigert zowel SWC als H100 toe te voegen...

Laatst bewerkt:
Feel die vibes zeg 😁
Speculatie in retard aandelen met 0 businessmodel en 0 euro operationele winst.
Dat hebben we werkelijk nog nooit gezien in de geschiedenis.

Maar mijn plaat wordt afgezaagd natuurlijk.
Weeral 2021, maar het duurt laaaang deze keer.

Be fearful when others are greedy. Ik ga het bekijken langs de 'zijlijn': Naar ~40% cash.
We zien het wel over een aantal maanden.

Zijn we greedy?

Stock fear & greed meter staat op 62, dat is officieel in 'greed' gebied maar nu niet om te zeggen enorm, VIX staat op 20.
Het sentiment hier komt eerder van de btc treasuries die volop op gang komen, daarnaast lijkt de markt me nu niet enorm greedy.

Nu goed, als je niks vindt dat je aanstaat aan de huidige prijzen... persoonlijk vind ik altijd wel zaken, ben zo goed als 100% invested geweest de voorbije 10 jaar.

Bon, verkooporder K33 op 0.02 gezet. Dat zou een x3 zijn.
Ik zou ook tevreden kunnen zijn met 1.2k winst op een weekend maar fomo...

OK als we al zover gaan dat er geen enkele mogelijke rationalisering is voor mijn beleggingen, tja dan heeft het geen zin dat ik nog maar moeite doe zeker? Jullie zullen het zeker grondiger bekeken hebben dan ik, alsook veel slimmer zijn dan mij. 😉

Ondanks ik enkel BTC zelf koop en op een cold wallet drop vind ik je analyses telkens best interessant. Volgens mij zijn er meer geïnteresseerden dan je denkt. Alleen is het aandeel crypto bij veel mensen zodanig klein, of compleet onbestaand, dat onbekend misschien onbemind is?

Zou er geld op durven zetten dat je binnen een jaar of 2 niet meer alleen staat te roepen in de woestijn.

K33 gisteren verkocht aan 0,112 SEK en terug buy order ingesteld aan 0,07 SEK. We zien wel of we daar geraken.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan