Misterblort
Well-known member
Heeft er hier iemand games Workshop in zijn port? Ik al een tijdje. GAK 146€
Ik heb niet echt en thesis buiten dat hun cijfers en marges fantastisch zijn.
Ze verdienen heel veel aan hun IP licenties en die licenties zijn eigenlijk gewoon gratis reclame voor hun. Dus minder advertentiekosten.
In de toekomst komt er een serie op Amazon uit met Henry Cavil.(2026) Er is nog veel groeimarge en die serie gaat daar volgens mij een groeimotor in spelen. Hoeveel daarvan al ingeprijst is kan ik natuurlijk niet zeggen, maar ik denk dat het nog relatief vroeg is in het verhaal.
Ik geef het maar even mee als naam om misschien is te bekijken.
Ik heb niet echt en thesis buiten dat hun cijfers en marges fantastisch zijn.
Ze verdienen heel veel aan hun IP licenties en die licenties zijn eigenlijk gewoon gratis reclame voor hun. Dus minder advertentiekosten.
In de toekomst komt er een serie op Amazon uit met Henry Cavil.(2026) Er is nog veel groeimarge en die serie gaat daar volgens mij een groeimotor in spelen. Hoeveel daarvan al ingeprijst is kan ik natuurlijk niet zeggen, maar ik denk dat het nog relatief vroeg is in het verhaal.
Ik geef het maar even mee als naam om misschien is te bekijken.

Ik ga wel een klein positietje van 1-2k openen in MSTR of ANAP of iets dergelijks. Zoals ik voor de vorige rally naar 100k zei heb ik nog heel fel het gevoel dat minstens de hype alles nog eens kan opstuwen tot ongekende hoogte, ook al zie ik nog steeds niet het nut van een bitcoin. Dan heb ik daar al geen FOMO meer van.