Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben getriggered. Heb je ergens een write up of volstaat zoeken op aandeel hier?
Ondertussen antimoon $60 k/tonCampine staat volgens mij aan deze antimoonprijzen aan 1.5x 2027 p/e.
Ze recycleren nu 1500 ton antimoon per jaar uit loodzuurhoudende batterijen aan $5k-10k/ton.
Met hun nieuwe generatie recycling die toelaat antimoon uit meer afvalstromen te reycleren gaan ze dit opschalen naar 5000 ton per jaar.
De r&d voor deze nieuwe recyclageprocessen is gedaan toen antimmon aan $10k-12k/ton stond. Dit proces zou dus ook winstgevend moeten zijn aan die prijzen, en de afvalstromen zijn niet door anderen recycleerbaar voor antimoon, dus geen prijscompetitie.
Antimoon staat ondertussen $55-59k/ton.
Op die 1500 ton die ze recycleren haalt Campine dus $45k brutowinst per ton. Dat zal op de 5000 ton ook zo zijn als de antimmonprijs dit niveau houdt. Gaat dus over $225M extra brutowinst.
Market cap nu is 260M€.
De stijging van de antimoonprijs is door een exportban vanuit China. China hun mijnen lijken op te geraken, en hun interne vraag is gestegen (door gebruik van antimoon in nieuwe zonnepanelen).
Volgens mij is deze situatie van lange duur.
Potentieel nieuwe antimoonmijnen hebben een antimoonprijs van >$37.5k/ton nodig om break even te halen.
Volgens mij gaat Campine enorme fcf beginnen produceren.
Mogelijk gaan ze hun 30% payout ratio omhoog moeten duwen (ze zijn nogal conservatief met investeringen en lijken minstens 20-25% roic te beogen). Tenzij ze toch opportuniteiten vinden om aan goeie returns te investeren. De Amerikaanse overheid heeft hen blijkbaar gecontacteerd omtrent antimoon. Wie weet kunnen ze daar ook recyclage opzetten.
Bedrijf is voor 72% in handen van een enkele aandeelhouder die niet wil verkopen of bijkopen.
Nog een paar % in handen van Indépendance Europe Small.
Aandeel heeft enorm lage liquiditeit, staat op fixing market.
Niets, de grafiek bepaalt de prijs en niet het nieuws. Dus ik vermoed dat je uit de historiek van de grafiek wel kunt afleiden waarom het omhoog geschoten is.Wat is er met PACB vandaag gebeurd? Staat +21,4%.
Inderdaad. Scherp opgemerkt! Is van de onderkant van de trendlijn van de falling wedge op dagbasis omhooggeschoten naar de bovenkant. Verdere stijging vandaag zou zeer bullish zijn. Mogelijk is het blokkeren van de handelstarieven van Trump de oorzaak geweest.Niets, de grafiek bepaalt de prijs en niet het nieuws. Dus ik vermoed dat je uit de historiek van de grafiek wel kunt afleiden waarom het omhoog geschoten is.
Maandag? Vandaag. Het is niet omdat het verlengd weekend is, dat we nu al zaterdag of zondag zijn
Maandag positieve beurzen?
.Maandag? Vandaag. Het is niet omdat het verlengd weekend is, dat we nu al zaterdag of zondag zijn.

kan je wat meer info geven over het artikel?
Maandag positieve beurzen?
En nu terug naar af?hupla, portefeuille weer 1.5% omhoog vandaag![]()
ja wat heeftem nu weer uitgekraamd?En nu terug naar af?
Is gewoon die dekselse 6000 van de S&P500 die nog niet ddorbroken wil worden.ja wat heeftem nu weer uitgekraamd?
nu moet ge mij toch eens uitleggen hoe een markt index invloed heeft op individuele bedrijven...Is gewoon die dekselse 6000 van de S&P500 die nog niet ddorbroken wil worden.
Een marktindex, zoals de AEX, de S&P 500 of de Nasdaq, is een maatstaf voor de prestaties van een groep bedrijven binnen een specifieke markt of sector. Hoewel een marktindex zelf geen directe invloed heeft op een individueel bedrijf, kan deze invloed uitoefenen op basis van hoe de index de algemene marktbeweging weerspiegelt. Hier zijn een paar manieren waarop de marktindex invloed kan hebben op individuele bedrijven:nu moet ge mij toch eens uitleggen hoe een markt index invloed heeft op individuele bedrijven...
Distributieboost in China terwijl ILMN nog blacklisted is.Inderdaad. Scherp opgemerkt! Is van de onderkant van de trendlijn van de falling wedge op dagbasis omhooggeschoten naar de bovenkant. Verdere stijging vandaag zou zeer bullish zijn. Mogelijk is het blokkeren van de handelstarieven van Trump de oorzaak geweest.