Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou ik oprecht een betere titel vinden dan "Kleine beursfeiten", dat slaat de bal volledig misIn elk café zit er in de hoek die ene dronken kerel die wartaal uitstoot, en toch trapt er altijd weer iemand in om met hem te discussiëren.
Tijd om het topic te hernoemen naar Beurscafé.
je ziet dat hier toch ook. Er is ook nog altijd geen antwoord gekomen op de vraag waarom Trump nu zo goed zou zijn voor de economie.En nu is het plots de schuld van Biden dat de economie cratert. Als het een scheet naar boven gaat, pluim op zijn hoed (hello egg prices) en als het slecht gaat, de schuld van de vorige.
Precies de kleuterklas.
Hoe lang gaan zijn kiezers dat nog pikken. Dat het geen genie is, hebben ze al door wsch. Maar pikken ze het nog veel langer?
Kan je collega hier ook eens komen adviseren?Mijn collega staat ytd zowaar +35%, enkel spotify - en een stukje bijgekocht met de verkoop van Deceuninck
Hoog risico door 0 spreiding maar als het lukt wel kassa kassa
Heb hier zo goed als elke actie gepost, zijn er zeer weinig trouwens, een dosis geluk zit er wel met zekerheid bijKan je collega hier ook eens komen adviseren?
Ze verlagen hun FY guidance.Goede cijfers voor Confluent maar toch bijna -10% after hours. Begrijp het niet. Benieuwd wat het morgen geeft.
Geruchten over mogelijke fusie - maar nog niets officieel is wat ik hier lees op Saxo. Maar verder geen toelichting ofzo - kan evengoed niets zijn.Handel in Cofinimmo en Aedifica quasi gelijktijdig opgeschort in afwachting van een persbericht...
Twee grote posities hier, fus ben wel benieuwd...
Niets zal het niet zijn denk ik, anders gaat de FSMA de aandelen niet opschorten...Geruchten over mogelijke fusie - maar nog niets officieel is wat ik hier lees op Saxo. Maar verder geen toelichting ofzo - kan evengoed niets zijn.
M.b.t.Cofinimmo heeft de regering meermaals de wetgeving dusdanig bijgestuurd dat het telkens net niet was voor hen - meteen ook een reden waarom ik vraagtekens bij de berichtgeving plaats - in geval van een fusie zit daar mogelijks een risico aan: stel dat het fiscaal regime opnieuw wordt aangepast - bvb naar 100% zorgvastgoed.Aedifica is geloof ik pureplay healthcare en zet zich zo ook expliciet in de markt, en Cofinimmo heeft ook kantoren en horeca. Geen idee of die anders benaderd worden op fiscaal gebied, maar die lijken me sowieso niet compatibel genoeg voor een volledige fusie. Ik denk eerder de transactie van een significante deelportefeuille healthcare van de ene naar de andere. Ze zijn beiden internationaal actief, kan een volledig land zijn.
Conclusie?Ze verlagen hun FY guidance.
Straks eens in detail bekijken, misschien goed moment om ze hier op te pikken. In het verleden nog al swing trades gedaan op Confluent.