Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De enige die rijk geworden zijn de afgelopen weken zijn de inside traders, de actieve lucky traders en de beurshuizen zelf.Ziezo, VS premarket bijna terug op het niveau van voor liberation day...
De berenmarkt mag alweer de diepvries in en de age of full retard lives to fight another day.
Slechtste macro in decennia en torenhoge waarderingen, maar retail koopt voor recordbedragen en de amateurtweets over "generational buying opportunity" zijn niet meer te tellen.![]()
nu nog de dollarkoers die herstelt....Bntx terug hersteld, +12% vandaag. Spijtig genoeg geen cash gehad om bij te kopen.
Stel u voornu nog de dollarkoers die herstelt....

Het wordt een nek-aan-nek race! Gelukkig dat mijn garage nog niet zo indrukwekkend is en ik enkel dure racefietsen in de prak kan rijden.Gegroet, de slechtste BG timer!
Groetjes van de niets trader. Dividend pf op ATH en YTD 10.58%Het wordt een nek-aan-nek race! Gelukkig dat mijn garage nog niet zo indrukwekkend is en ik enkel dure racefietsen in de prak kan rijden.
Komt dit niet omdat Bessent wat tegenwind gaf?Had de rebound wel wat steviger verwacht op het nieuws dat US en China gaan onderhandelen...
Dow amper een percentje omhoog.
Blijkbaar toch niet veel vertrouwen in Trump zijn geflipflop.
Tech stocks doen het wel beter.
De downs zwakken af, maar ook de ups, vooral een waiting game lijkt me...
Ik zit alvast voor een overgroot deel in cash nu, is me veel te volatiel (en zit veel te kort bij pensoensleeftijd)...
prima resultaten en vooruitzichten lijkt me, terwijl de koers wel meer dan gehalveerd is sinds vorig jaar... kleine rebound vandaag?Apr 24 (Reuters) - X-Fab Q1 EBITDA margin 24%.
- Q1 revenue USD 204.1 million
- Q1 EBIT USD 21.1 million
- outlook FY revenue USD 820-870 million
- outlook FY EBITDA margin 24-27%
Leek mij ook al vrij degelijk…prima resultaten en vooruitzichten lijkt me, terwijl de koers wel meer dan gehalveerd is sinds vorig jaar... kleine rebound vandaag?
Vooruit gaat haar trofee niet uit handen geven.Mooi, laat maar komen
10j is wel héél lang...![]()
Jambon legt vrijstelling in meerwaardebelasting op tafel voor wie aandelen tien jaar aanhoudt
In zijn wetsontwerp over de meerwaardebelasting lanceert minister van Financiën Jan Jambon (N-VA) een vrijstelling voor wie zijn aandelen tien jaar of langer in portefeuille houdt. Dat meldt ‘De Tijd’.www.hln.be
Mooi, laat maar komen