Mr Slave
Member
ik ben aan het inkopen in amazon, die is al serieus gezakt van een 241.62 ATH in februari naar 172,81 low een week geleden.
Momenteel staat die aan 178....
ik denk dat die wel goed gaat herstellen aangezien amazon niet enkel pakskes levert. de competitie zoals temu, alibaba,... zal volgens mij veel harder geraakt worden met de tariffs.
Als mensen iets willen kopen maar t'is niet beschikbaar vanuit china, dan kopen ze het toch gewoon van een andere seller op amazon? aleja, das mijn logica
of ben ik een mes aan het vangen?
Momenteel staat die aan 178....
ik denk dat die wel goed gaat herstellen aangezien amazon niet enkel pakskes levert. de competitie zoals temu, alibaba,... zal volgens mij veel harder geraakt worden met de tariffs.
Als mensen iets willen kopen maar t'is niet beschikbaar vanuit china, dan kopen ze het toch gewoon van een andere seller op amazon? aleja, das mijn logica
of ben ik een mes aan het vangen?

Ook nog de zoveelste casual Zelensky vernedering en Poetin dicksucking met letterlijk herhalen van Kremlin propaganda. US is openlijk een vijandige staat geworden en de markt prijst nog steeds handelsdeals en normalisering van relaties in. LOL. Ik bekijk de portefeuille als een sunk cost, tis de moeite niet om op zo'n relatief klein bedrag nu verlies te nemen uit principe. Maar no way dat er nog nieuw geld naar dollars gaat.