Kleine Beursfeiten

Als het zo nog een tijdje doorgaat kan ik vroeg of laat een position switch van PHAU naar gewone aandelen maken. Maar denk hier nog een tijdje mee te wachten.

Beke en siri zijn weg.
Als hij loco blijft doorzetten, dan is China toast. En de US trouwens ook half.

Oxy al teveel gezakt dus uitzweten.
Vnp idem.
Beiden ook geen consumer faced bedrijven, waar ik van weg wil blijven in deze situatie.

Mijn QQQ put en short zullen wel weer compenseren.

Beke en siri zijn weg.
Als hij loco blijft doorzetten, dan is China toast. En de US trouwens ook half.

Oxy al teveel gezakt dus uitzweten.
Vnp idem.
Beiden ook geen consumer faced bedrijven, waar ik van weg wil blijven in deze situatie.

Mijn QQQ put en short zullen wel weer compenseren.
Ik nog kleine positie BEKE. Blijft toch goedkoop? Gaan daar toch niet zoveel last van hebben van die tarieven?

Tenzij je denkt dat er iets fundamenteel veranderd aan de LT waarde va die oliebedrijven kunnen dit toch in potentie uitstekende aankoopmomenten zijn? Vind ik nog.iets anders dan pakweg AAPL of Tsla dat wegzakt.
Oxy blijft in port maar Oxy heeft nog wel wat schulden. Met een olieprijs onder 50$ gaat dat niet zo simpel zijn....

Stellantis is hard aan het crashen zit aan 8 euro. Mijn vingers beginnen te jeuken om bij te kopen.

Positie solvay verkocht: break-even.
Enkel nog oxy, beetje meli/crox/beke

Beke nog aan het twijfelen om te verkopen, sta -8%

Ik ben destijds meegesprongen op de kar van PACB met als gevolg dat ik nu -70% onder water sta.
Het is wat het is en ik kan gerust wachten tot het hopelijk vroeg of laat weer goedkomt.
Alleen stel ik me nu de vraag of ik niet beter mijn PACB, met het verlies, buiten gooi en "profiteer" van de kortingen die er momenteel zijn op de aandelenmarkt. Een ASML bv? Ik zou denken dat er daar met de nodige tijd weer meer rek zal opzitten om ooit mijn verlies goed te maken dan te zitten wachten tot PACB aan zijn opwaartse beweging begint.

Thoughts?

Op de conservatieve kanalen zie je toch al wat consternatie rond het feit dat die Oranje aapmens de beste economie de dieperik insmijt voor een voorlopig onbekende reden nog.

Ik snap ook niet waarom je met de hele wereld tegelijk wilt chicken spelen.

Ik ben destijds meegesprongen op de kar van PACB met als gevolg dat ik nu -70% onder water sta.
Het is wat het is en ik kan gerust wachten tot het hopelijk vroeg of laat weer goedkomt.
Alleen stel ik me nu de vraag of ik niet beter mijn PACB, met het verlies, buiten gooi en "profiteer" van de kortingen die er momenteel zijn op de aandelenmarkt. Een ASML bv? Ik zou denken dat er daar met de nodige tijd weer meer rek zal opzitten om ooit mijn verlies goed te maken dan te zitten wachten tot PACB aan zijn opwaartse beweging begint.

Thoughts?
De vraag is zou je aan deze prijs PACB bijkopen? If not dan moet ge verkopen.. Want dan vindt ge het de prijs nu ook niet waard.
Als ge er wel nog in gelooft moet ge het bijhouden. Maar iemand anders adviseren op aandelen is altijd sketchy dus.. Dit is geen financieel advies :)

Terug
Bovenaan