Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit zal de facto de ontkoppeling versterken. Benieuwd wat wij hier in de EU gaan doen...
Khad beter niet gekeken oODit gaat pijn doen... premarket:China schiet terug. 34 pct op alles wat uit US komt.
Ik nog kleine positie BEKE. Blijft toch goedkoop? Gaan daar toch niet zoveel last van hebben van die tarieven?Beke en siri zijn weg.
Als hij loco blijft doorzetten, dan is China toast. En de US trouwens ook half.
Oxy al teveel gezakt dus uitzweten.
Vnp idem.
Beiden ook geen consumer faced bedrijven, waar ik van weg wil blijven in deze situatie.
Mijn QQQ put en short zullen wel weer compenseren.
Oxy blijft in port maar Oxy heeft nog wel wat schulden. Met een olieprijs onder 50$ gaat dat niet zo simpel zijn....Tenzij je denkt dat er iets fundamenteel veranderd aan de LT waarde va die oliebedrijven kunnen dit toch in potentie uitstekende aankoopmomenten zijn? Vind ik nog.iets anders dan pakweg AAPL of Tsla dat wegzakt.
Vanmorgen ASML bijgekocht. Had precies wel nog iets langer gewacht.Ding ding ding. Kan ge neit beter ASML kopen? Ik heb nog nooit iemand een goede case voor Xfab zien maken.
tot plots de andere landen geen US staatsobligaties meer willen kopen... dan is 't game overis dit zijn 4D chess strategie?
De vraag is zou je aan deze prijs PACB bijkopen? If not dan moet ge verkopen.. Want dan vindt ge het de prijs nu ook niet waard.Ik ben destijds meegesprongen op de kar van PACB met als gevolg dat ik nu -70% onder water sta.
Het is wat het is en ik kan gerust wachten tot het hopelijk vroeg of laat weer goedkomt.
Alleen stel ik me nu de vraag of ik niet beter mijn PACB, met het verlies, buiten gooi en "profiteer" van de kortingen die er momenteel zijn op de aandelenmarkt. Een ASML bv? Ik zou denken dat er daar met de nodige tijd weer meer rek zal opzitten om ooit mijn verlies goed te maken dan te zitten wachten tot PACB aan zijn opwaartse beweging begint.
Thoughts?

Bron: een AI/Crypto researcher die helemaal niets te maken heeft gehad met het besluitvormingsproces.is dit zijn 4D chess strategie?

US meer toast dan China. China gaat zijn overproductie dumpen in Europa....zal eerder slecht zijn voor Europese bedrijven.Als hij loco blijft doorzetten, dan is China toast. En de US trouwens ook half.