Sneeuwstorm
Well-known member
Goed moment om bij te kopen?ASML hangt al een hele tijd mijn voeten uit GAK van 702.. Hopelijk mond de VS hun full retard modus uit in ASML die toch machines gaat verkopen aan China.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed moment om bij te kopen?ASML hangt al een hele tijd mijn voeten uit GAK van 702.. Hopelijk mond de VS hun full retard modus uit in ASML die toch machines gaat verkopen aan China.
En ga je bijhouden of is de conviction weg?Hier -1,85%. RXST heeft er gisteren niet goed aan gedaan.
Ik hou die gewoon bij.En ga je bijhouden of is de conviction weg?
Hoeveel wagens heb jij dan wel niet belegd?Bank en oil heavy hier...2e wagen in de prak vandaag.
Hij is maar in de prak op de moment dat je met verlies verkoopt, gewoon lange termijn bijhouden en geen paniekverrichtingen doen zou ik zeggenBank en oil heavy hier...2e wagen in de prak vandaag.
Er vanuit gaande dat zo'n recessie een 3-tal jaar kan duren, en de bodem van de beurskoersen meestal 6 tot 12 maanden voor het einde van een recessie ligt, zou ik zeggen: groot beginnen inkopen medio 2026 - begin 2027?Door zo een crisisje gaan is niet plezant maar goed. Ik heb een voor mij relatief fortuin zien wegsmelten en recente gains gesteund op goede redeneringen zijn gone maar... Wat er vooral in mijn hoofd zit is : wanneer koop ik bij/koop ik iets nieuw bij deze opportuniteit om te diversifiëren.
Eerste stappen in het beleggen waren in 2007.
Wel het 'geluk' gehad dat ik mijn PF quasi volledig moest verkopen om iets te kopen vlak voor corona.
Ik denk het wel, maar ik heb geen cash. Alle jawel, maar daar gingen we onze vakantie mee betalen en ik denk niet dat de madam dat leuk zou vinden xD En ik zou liever EVS bijkopen, maar dat % in de port is mss wat groot aan het worden..Goed moment om bij te kopen?
Elke markt heeft ook gewoon bedrijven die het goed doen e, zelf bearmarkets..Er vanuit gaande dat zo'n recessie een 3-tal jaar kan duren, en de bodem van de beurskoersen meestal 6 tot 12 maanden voor het einde van een recessie ligt, zou ik zeggen: groot beginnen inkopen medio 2026 - begin 2027?
wel ja, ik worstel er ook mee...heb wel nog wat cash staan maar kan heel moeilijk inschatten wat dit allemaal zal brengen de komende 2 jaar.wanneer koop ik bij/koop ik iets nieuw bij deze opportuniteit
Die 3,37€ komt angstvallig dichtbijAls ik deze daling vergelijk met eerdere grote dalingen van XFAB, kunnen we in de buurt van een (tijdelijke?) bodem zitten, denk ik. Maar aan 3,37€ koop ik bij. GAK 5,3€.
.Tenzij je denkt dat er iets fundamenteel veranderd aan de LT waarde va die oliebedrijven kunnen dit toch in potentie uitstekende aankoopmomenten zijn? Vind ik nog.iets anders dan pakweg AAPL of Tsla dat wegzakt.Olie blijft maar zakken, solvay ook al bijna 20% onder piek...mijn effectenrekening niet bekijken komende weken![]()
Ding ding ding. Kan ge neit beter ASML kopen? Ik heb nog nooit iemand een goede case voor Xfab zien maken.Die 3,37€ komt angstvallig dichtbij.
Dit zal de facto de ontkoppeling versterken. Benieuwd wat wij hier in de EU gaan doen...China schiet terug. 34 pct op alles wat uit US komt.
Ik vraag me af waarom we niet gewoon niks doen. Gewoon de tarrifs aanhouden die Trump zegt dat we hebben.Dit zal de facto de ontkoppeling versterken. Benieuwd wat wij hier in de EU gaan doen...