jawadde001
Active member
Als je bij Lynx zit en je hebt Xfab dan kan je deze nu uitlenen tegen +/- 2.5%. Bij mij worden op dit moment bijna 80% van mijn aandelen uitgeleend tegen dit percentage aan shorters.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat zijn hier de verwachtingen voor morgen? Moeten we vandaag niet alles verkopen of zal het zo een vaart niet lopen?
Behoudens geen enkele aankondiging zie ik eigenlijk geen enkele mogelijke positieve uitkomst ... of ben ik nu echt te negatief?
Dikwijls betekent extreem pessimisme dat er een bodem bereikt is of nabij is.Wat zijn hier de verwachtingen voor morgen? Moeten we vandaag niet alles verkopen of zal het zo een vaart niet lopen?
Behoudens geen enkele aankondiging zie ik eigenlijk geen enkele mogelijke positieve uitkomst ... of ben ik nu echt te negatief?
Ik vermoed dat er meer ingeprijsd is dan er zal komen...
Tijdje naar boven en vervolgens in najaar diepere dip. Daar ga ik voorMet alle respect en goed wetende dat de markt totaal niet rationeel hoeft te zijn. We staan nog altijd een pak hoger dan een jaartje geleden. En dat is onderbouwd door hogere earnings maar met een US die economisch toch minder zekerheid biedt dan een jaar geleden en met de onzekerheidsfactor Trump, zou ik niet weten waarom beleggers vandaag meer voor S&P500/Nasdaq bedrijven willen betalen dan vorig jaar. Kan gerust nog 600/1000 punten van af.
Lang verhaal kort, ondanks dat morgen rakker naar boven kan zijn, de markt is momenteel zeker nog niet pessimistisch.
.Als alles verwacht is, zal alles ingeprijsd zijn.
Op lange termijn sure... Maar op korte termijn is er gewoon enorm veel angst door onzekerheid. Als die onzekerheid weg genomen wordt, kan het wel eens terug rallyen. En dan is de vraag wat de Amerikanen gaan doen met hun beleid (rates verlagen? Terug QE?) om te zien wat de markt doet. Ook al gaat het slecht met de economie, wilt daarom niet zeggen dat alle bedrijven het slecht doen natuurlijk, kijk maar naar BRK. Daarom kiezen we individuele bedrijven.Met alle respect en goed wetende dat de markt totaal niet rationeel hoeft te zijn. We staan nog altijd een pak hoger dan een jaartje geleden. En dat is onderbouwd door hogere earnings maar met een US die economisch toch minder zekerheid biedt dan een jaar geleden en met de onzekerheidsfactor Trump, zou ik niet weten waarom beleggers vandaag meer voor S&P500/Nasdaq bedrijven willen betalen dan vorig jaar. Kan gerust nog 600/1000 punten van af.
Lang verhaal kort, ondanks dat morgen rakket naar boven kan zijn, de markt is momenteel zeker nog niet pessimistisch.

Momenteel koopkans voor Ekopak?Momenteel niets dat mij cash doet inzetten.
Dingen die ik overweeg met beetje cash dat ik heb:
- Ekopak (maar blijf vaststeken op hun roi die ik laag vind)
't is weer Couckenbak. Wie neemt dat Alychlo team nog serieus ...Momenteel koopkans voor Ekopak?
-40%
Zit er iemand short? Vrij grote kans dat dit gewoon naar 0 gaat.'t is weer Couckenbak. Wie neemt dat Alychlo team nog serieus ...
Imho nog altijd niet koopwaardig, in de verste verte nog geen winst in het vooruitzicht voor dat bedrijf.Momenteel koopkans voor Ekopak?
-40%
Ik hou mijn cash nog braafjes vast en Tubize (EU pharma) is al voldoende gezakt, zou me verbazen dat die op 20% tariffs nog zwaar zouden zakkenStraks om 22u onze tijd "Liberation Day" nieuws. Iemand die nog snel zijn pf aanpast?
NVO en andere EU pharma stock-holders beware??
Dank voor de tip. In & out +20%Momenteel koopkans voor Ekopak?
-40%