Mijn veilige haven is BILL. Gaat het naar 35-38$ verdubbel ik, gaat het naar 70$ verkoop ik.Mijn veilige haven op dit moment is toch EVS.. Ik zie heel weinig risico om daarin te blijven investeren. Leuk dividend ook![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn veilige haven is BILL. Gaat het naar 35-38$ verdubbel ik, gaat het naar 70$ verkoop ik.Mijn veilige haven op dit moment is toch EVS.. Ik zie heel weinig risico om daarin te blijven investeren. Leuk dividend ook![]()
Is toch een zeer mager dividendrendement?Mijn veilige haven op dit moment is toch EVS.. Ik zie heel weinig risico om daarin te blijven investeren. Leuk dividend ook![]()
Dividend is bijkomstig. Staat nog altijd laag geprijst dus het aandeel zelf kan nog heel wat stijgen, ik bekijk het langetermijn en dan is het dividend gewoon nog mooi meegenomen. Als het puur voor het dividend te doen zou zijn, zijn er inderdaad betere alternatieven.Is toch een zeer mager dividendrendement?
1,20/38 € = 2,2% netto...
Mijn veilige haven op dit moment is toch EVS.. Ik zie heel weinig risico om daarin te blijven investeren. Leuk dividend ook![]()
Is hier ook eenzaam zonder Fernando de laatste tijdJanus koop eens iets pff. Het is zo eenzaam zonder jou...
.De broker dankt je.Aankopen recent:
- Dividend portfolio
- Solvay @ 33.65
- Vitesse Energy @ 23
- Van De Velde @ 31.25
- Andere portfolio
- IWDA @ <100
Denk aan 42 dat dit meer en meer aandacht zou krijgen.De mijne gaan (voor een stuk) de deur uit aan 42. Because 42 is the answer to everything. Enige reden is dat het serieus overweight aan het worden is in de dividend PF en ook niet veel dividend meer opbrengt. Toen ze aan 13-15 stonden was dat een serieus dividend. Nu is het gene vetten meer.
Ondertussen is Rio Tinto ook op mijn dividend radar gekomen. Mensen met een mening erover ?
Bijhouden dus eDenk aan 42 dat dit meer en meer aandacht zou krijgen.
Aan 50 beginnen mss buyout mogelijkheden aan een of andere premium.
Narrative follows price.

Momenteel niets dat mij cash doet inzetten.Bijhouden dus e
Hebt ge nog zo van die goede ideeen? U Campine call was ook spot on. Dus ik hoor het graag![]()
Van De Velde staat ook al even op mijn radar. Mooi dividend, stabiele business.Aankopen recent:
- Dividend portfolio
- Solvay @ 33.65
- Vitesse Energy @ 23
- Van De Velde @ 31.25
- Andere portfolio
- IWDA @ <100

Heb al enkele jaren kleine positie in Rio Tinto.Ondertussen is Rio Tinto ook op mijn dividend radar gekomen. Mensen met een mening erover ?
Zit jij ook in een chatgroep met Hegseth en Vance misschien?In de sterren staat geschreven dat de Amerikaanse beurzen nu een tijdje gaan stijgen, maar dat er tegen september/oktober een diepere instapdip komt. Ben benieuwd of de sterren gelijk krijgen. Ik bereid mij hier alvast op voor.
Momenteel niets dat mij cash doet inzetten.
Dingen die ik overweeg met beetje cash dat ik heb:
- Bijkopen kino.l
- Bijkopen anx.l
- Bijkopen PAX
- GPRK
- Ekopak (maar blijf vaststeken op hun roi die ik laag vind)
- Bijkopen Burford
- alph.l
- sup.l
- otl.ol voor dividend (maar zou dat liever kopen in een paniek situatie waarbij olie nog lager staat)
- kspi
- jen.br
- cbav.mc
- vgp.br
- evo.st
- eck:wse
"De sterren". Way-to-go investment advies. Schei toch uit man.In de sterren staat geschreven dat de Amerikaanse beurzen nu een tijdje gaan stijgen, maar dat er tegen september/oktober een diepere instapdip komt. Ben benieuwd of de sterren gelijk krijgen. Ik bereid mij hier alvast op voor.